Phitta Phjong Skrevet 21. januar #41 Del Skrevet 21. januar Hvor vil du ha dressingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. januar #42 Del Skrevet 21. januar Phitta Phjong skrev (8 minutter siden): Hvor vil du ha dressingen? Denne var veldig bra 👏👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 21. januar #43 Del Skrevet 21. januar Irak skrev (Akkurat nå): Denne var veldig bra 👏👏👏👏 Takk. ❤️ Selv liker jeg best å spise dressingen, så blir det ikke så mye søl. Hverken ved kjøkkenbordet eller i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. januar #44 Del Skrevet 21. januar Phitta Phjong skrev (1 minutt siden): Takk. ❤️ Selv liker jeg best å spise dressingen, så blir det ikke så mye søl. Hverken ved kjøkkenbordet eller i senga. Det forstår jeg godt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #45 Del Skrevet 21. januar I love tittyberries 🙂 Anonymkode: b2804...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 21. januar #46 Del Skrevet 21. januar (endret) Jeg er skikkelig sulten. Jeg er glad i pølse. Mmmmmmmm, det var en god munnfull. Endret 21. januar av MegJa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #47 Del Skrevet 21. januar Selv om du ikke likte det er det bare å svelge og bli ferdig med det. Anonymkode: e65bf...cbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #48 Del Skrevet 21. januar Det er ikke pølsa du blir tykk av, det er sausen.. Anonymkode: 49e65...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #49 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kjør på🤡 Anonymkode: 34e59...8d3 "MANNEN MIN ❤️" eller "MIN MANN😍". Fint å kunne variere litt. 🥰 Anonymkode: 5c81f...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 21. januar #50 Del Skrevet 21. januar Denne osten var ekkel. Hesligste jeg har luktet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #51 Del Skrevet 21. januar Nei, sjå for ein fin persilledusk 😁 Gi meg "Knull'i'munn" 🤭 Anonymkode: f58a6...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #52 Del Skrevet 22. januar Dette er akkurat som Hellstrøm ville ha gjort det. Anonymkode: b2804...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #53 Del Skrevet 22. januar Dette var nå en svær snabb. Anonymkode: 6bedb...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #54 Del Skrevet 22. januar Denne pølsa var akkurat det jeg trengte nå 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #55 Del Skrevet 22. januar Foretrekker fruen kjøtt eller kan jeg by på en agurk? Skal vi ta desserten hos naboen? Jeg bare elsker sylte! Den høna trenger litt stuffing Denne retten nytes best fra kjøkkenbenken En halv flaske vin i retten og resten i kokken Hvis vi plugger denne i dag så kan begge glede oss til morgendagen Dette er så bra at jeg bare må dele bilder med hele Facebook Anonymkode: 1f71b...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #56 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Selv om du ikke likte det er det bare å svelge og bli ferdig med det. Anonymkode: e65bf...cbd Ha ha Anonymkode: 34e59...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #57 Del Skrevet 22. januar Pappa, det smaker salt! Anonymkode: d8a86...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #58 Del Skrevet 23. januar Dette var en deilig og smakfull marinade Anonymkode: 64b4e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #59 Del Skrevet 23. januar Du må smake minst 7 ganger, før du sier at du ikke liker det. Anonymkode: 6f107...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #60 Del Skrevet 24. januar Skyll det ned med rødvin! Anonymkode: b2804...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå