AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Kjør på🤡 Anonymkode: 34e59...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar •Er det uten sopp? •Takk for kampen Anonymkode: a46cd...a50 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar 😬 Anonymkode: 34e59...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar Kan jeg få mer saus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar "Dette smakte mer salt enn jeg trodde!" "Bryst eller lår?" Anonymkode: 766ca...e93 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar Nei takk, jeg er forsynt Det smakte godt Anonymkode: 8df30...473 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar Det var godt. Anonymkode: 41652...bc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar Jeg må bare forsyne meg en gang til jeg. Oi, det var en tjukk pølse! Lukta litt surt av den der Vil du ha mer? Deiligste jeg har smakt Nå tar vi en runde til 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar Sklei no ned Anonymkode: bc0e8...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 21. januar #10 Del Skrevet 21. januar Mmm nam Ååh så godt Det her var 100% nytelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Del Skrevet 21. januar Ein må no ha brunost óg på denne. Anonymkode: 6bedb...0ea 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Del Skrevet 21. januar Jeg vil ha mer Dette var digg Anonymkode: 7cf98...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. januar #13 Del Skrevet 21. januar Det er viktig med krydder i tilværelsen Det var hot Tror jeg må ha noe vann jeg Vil du ha mer eller er du mett? Det er lov å forsyne seg så mye du vil Vil du ha dessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Del Skrevet 21. januar Tusen takk svigermor, helt fantastisk hva du kan by på. Aldri opplevd makan! Anonymkode: b2804...b0f 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. januar #15 Del Skrevet 21. januar Digg å prøve no nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Del Skrevet 21. januar Ellers takk, jeg helt forsynt Anonymkode: 74ab3...cc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Del Skrevet 21. januar Dette var litt tørt Anonymkode: e2c8a...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. januar #18 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ellers takk, jeg helt forsynt Anonymkode: 74ab3...cc0 Med mindre du vil bli en X så kan du ikke si slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #19 Del Skrevet 21. januar Ikke lov å gå fra før alle er forsynt... 🤪 Anonymkode: 87c6d...756 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 21. januar #20 Del Skrevet 21. januar Grov pølse er jo skikkelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå