Gå til innhold

Pasient som er utrivelig mot meg fordi jeg er student,?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har heldigvis ikke hatt så mye med denne pasienten å gjøre fordi han virker veldig negativ mot studenter. Merker han er veldig blid og høflig mot helsefagarbeidere og sykepleiere, mens jeg som er student får bare sure blikk, blir snakket ned til og slemme "vitser" om hvor udugelig sykepleierstudenter er. En dag så hadde han mistet noe, og jeg skulle bare være grei og plukke det opp og gi set til han og da presterte han å slå meg og snakke stygt til meg.

Helt klar og orientert, oppegående mann. Ingen kognitov svikt eller noe sånt... Syns nesten det gjør det verre. Hadde hatt lettere for å forstå det tror jeg hvis det hadde vært noe demens eller noe.

Veileder bare ignorerer det, både når han sier noe stygt og når han slo meg en dag. Hva skal man gjøre?

Anonymkode: c393c...e0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*Kognitiv

Anonymkode: c393c...e0d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at dette er en pasient studenter skal slippe forholde seg til. Handlingene hans viser tydelig at han ikke ønsker forholde seg til studenter, og alt det fører til er jo bare usikkerhet for dere som er studenter. Hadde personlig bare tatt opp med veileder at dette er en pasient som åpenbart ikke klarer forholde seg til studenter, ergo burde ikke noen studenter ha noe med han og gjøre. Er ikke uvanlig at noen pasienter ikke ønsker at studentene skal ha noe med dem og gjøre. Det er det bare og respektere tenker jeg, det er tross alt deres tap.

Anonymkode: 8972c...dcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veileder ignorerer at du blir slått? Det er det verste jeg har hørt.

Anonymkode: abe97...4be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...