Gjest mona26 Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Vi har laminatgulv i stua som man ser fotspor og flekker på med en gang. Lurer på om jeg kanskje vasker det feil. Vasker det ca 2 ganger i uken med mopp, bruker da litt vann uten såpe. Har prøvd å bare tørrmoppe, men da blir jeg jo ikke kvitt flekkene og fotsporene. Noen tips ??
Arkana Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Jif Spray & Mop, enkelt og greit og alle flekker forsvinner. Ikke spray for mye, da ser man fort fotspor og striper.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Jeg bruker trådmopp, vann med salmiakk og en dråpe såpe i, også tar jeg en tørr klut og tørker over etterhvert som jeg vasker..
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #5 Skrevet 7. mars 2006 Jeg pleier å bruke nylonvask og våtmopp til mine gulv. De blir rene og pene uten skjolder.
Lucky? Skrevet 7. mars 2006 #6 Skrevet 7. mars 2006 (endret) Bruker som oftest vann og såpe...og noen ganger spray jif og mopp...har parkett da, og bruker noen ganger polish på det for å gi det litt glans...da blir det lettere å holde reint. Finnes sikkert noe sånt for laminat også Endret 7. mars 2006 av Lucky117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå