AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar Bare for gøy! Forrige svangerskap sa jeg til min mann da vi kjørte til OUL, «jeg vet det er en gutt». Det viste seg at jeg hadde helt rett! Denne gangen håper mannen veldig at det er en gutt til i magen. Jeg derimot føler meg veldig sikker på at det er ei jente. Veldig spent på om denne følelsen av at jeg «bare vet» er riktig denne gangen også. Andre som har følt på seg hvem som er i magen? Anonymkode: 5f5ce...26d
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar Første hadde jeg rett på. Andre bommet jeg på. Ville ikke vite kjønnet før fødsel, så var veldig spennende. Anonymkode: 1acc9...de7
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar Jeg var 100% sikker på jente, alle andre trodde gutt. Det ble jente. Anonymkode: 5bb0a...7f4
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar Følte riktig begge gangene. Jente og gutt 😊 de rundt meg var sikre på det samme 🙈 Anonymkode: b2e1b...67f
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar Magefølelsen hadde ingen rot i virkeligheten for min del. Men det var kanskje ikke en veldig sterk følelse gjennom mine svangerskap. Anonymkode: e0ce7...8ad
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Skrevet 21. januar 50% av gangene har du 100% rett. Anonymkode: fa62d...ac6 10 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Skrevet 21. januar Var skråsikker, og hadde helt rett begge gangene. Jente og gutt. Anonymkode: 87276...9ef
Lorieen Skrevet 21. januar #8 Skrevet 21. januar Jeg har vært skråsikker i fire av seks svangerskap, og det stemte.
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Skrevet 21. januar Var ganske sikker på førstemann og vi fikk rett både legen og jeg. Visste ikke sikkert før ungen ble født. Veldig gøy å ikke avsløre kjønn på ultralyd. Anonymkode: 3119f...aca
Tjoheiii Skrevet 21. januar #10 Skrevet 21. januar Jeg var skråsikker på at førstefødte var, ikke bare en, men to jenter. Viste seg å være en gutt. Andrefødte var jeg sikker på at var to gutter, men neida, det var en jente. Har alltid hatt på følelsen av at jeg kommer til å få tvillinger så da jeg ble gravid med nummer tre kunne jeg banne på at det var tvillinger, men neida: en baby (som vi ikke ønsker å vite kjønn på)😂 Så magefølelsen min er helt på jordet med andre ord😂
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Skrevet 21. januar Alle trodde gutt, på hele 3 UL sa de (mest sannsynlig) gutt. Jeg trodde jente. Folk ble selvsagt sure, de mente jeg bare ønsket meg jeg en jente og derfor sa det. Jeg har en datter, jeg. Anonymkode: d6da0...a50
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Skrevet 21. januar Har tatt feil begge gangene. Hadde ikke skråsikker magefølelse før ultralyd, men var ganske sikker på at det var gutt første gangen og jente andre gangen. Viste seg å være motsatt. Anonymkode: 8fe6d...597
AnonymBruker Skrevet 21. januar #13 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle trodde gutt, på hele 3 UL sa de (mest sannsynlig) gutt. Jeg trodde jente. Folk ble selvsagt sure, de mente jeg bare ønsket meg jeg en jente og derfor sa det. Jeg har en datter, jeg. Anonymkode: d6da0...a50 Det er vittig at folk tror de "visste" at de hadde rett. Hadde du fått en gutt, så hadde de andre hatt rett.... Det er 50/50-sjansen, men det går ikke an å "vite" det... Jeg var også "skråsikker" på første, og det var det jeg trodde, men det var jo egentlig i bunn og grunn en gjetning. Var også like skråsikker på neste, og jeg tok feil.. - 50/50! Anonymkode: d0c89...099
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Skrevet 21. januar Jeg tenkte vel jente hver eneste gang, og fikk 3 jenter. Men jeg har jo aldri hatt gutt, så da var det vel lett å tenke at det var en jente. Anonymkode: 82414...ad9
AnonymBruker Skrevet 21. januar #15 Skrevet 21. januar Det er jo ganske stor sannsynlighet for at man gjetter riktig. 50%. Så veldig mange vil jo ha rett i det de tror. Det går såklart ikke an å "føle" hvilket kjønn baby har. Anonymkode: a660a...297 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er jo ganske stor sannsynlighet for at man gjetter riktig. 50%. Så veldig mange vil jo ha rett i det de tror. Det går såklart ikke an å "føle" hvilket kjønn baby har. Anonymkode: a660a...297 For de som har god intuisjon så går det. Anonymkode: aac36...94c 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er jo ganske stor sannsynlighet for at man gjetter riktig. 50%. Så veldig mange vil jo ha rett i det de tror. Det går såklart ikke an å "føle" hvilket kjønn baby har. Anonymkode: a660a...297 Det er faktisk forsket på at mor kan føle det pga hvordan hormonene påvirker kroppen. Selvfølgelig ikke garanti, men om mor tror et kjønn og far det andre, har mor mest sannsynlig rett. Anonymkode: 5f5ce...26d 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #18 Skrevet 21. januar Jeg tok feil en gang og rett en gang:) Anonymkode: 13488...5dc
AnonymBruker Skrevet 21. januar #19 Skrevet 21. januar På OUL sa jordmor til meg at følelsen veldig ofte stemmer. Derfor startet hun med å spørre meg hva jeg trodde. Hadde vært på TUL hvor de trodde det var jente, (kunne ikke se penis og testikler) men magefølelsen min sa veldig tydelig at det var gutt. Det viste seg å stemme. Anonymkode: 54f59...220
AnonymBruker Skrevet 21. januar #20 Skrevet 21. januar Jeg og mannen snakket tidlig i svangerskapet mye om at vi skulle få en gutt osv, snakket om guttenavn og hele pakka. Og så var det en dag jeg gikk for å kikke på babyklær hvor det plutselig føltes helt feil å kikke på gutteklær, husker jeg tenkte at: nei, det er ikke en gutt i magen, det er ei jente. Gikk hjem og sa dette til mannen min, og noen uker senere ble det bekreftet ei jente på UL 😅 Anonymkode: 44f53...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå