Gå til innhold

Kvikkis

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Et litt merkelig spørsmål kanskje, men hvor lang tid tar en kvikkis? Når vi har sex bruker vi som regel laaaaaang tid, og det er jo fint, men det blir litt sjelden... Hadde vært fint om vi innførte noen kvikkiser innimellom, men siden jeg aldri har hatt noen lurer jeg litt på hva dere ser på som en kvikkis.

Tar gjerne mot tips også!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

En kjappis for meg er uten forspill og målet er å få orgasme. hehe Litt dårlig forklart. Det er ikke for å lange greier for å 'dele noe spesielt' for å si det sånn.

Gjest Gjest
Skrevet

*dytter litt*

ingen som kan si sånn cirka hvor lenge en kvikkis/kjappis tar?

Når er sex en kjappis, når "vanlig" og når er det laaang sex, slik dere ser det?

Gjest Gjest
Skrevet

Tja, jeg tar kona innimellom bakfra mot kjøkkenbenken. Det tar 2-3 minutter der målet er å få det til å gå for henne og at jeg selv har en heftig stund!

Gjest GreenSky
Skrevet

En kvikkis er for meg en kjapp en på 3 - 5 minutter - uten vorspiel hvor det går for han og ikke for meg. :ler:

Gjest Jalileh
Skrevet
En kvikkis er for meg en kjapp en på 3 - 5 minutter - uten vorspiel hvor det går for han og ikke for meg.  :ler:

haha, jepp jepp. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
En kvikkis er for meg en kjapp en på 3 - 5 minutter - uten vorspiel hvor det går for han og ikke for meg.  :ler:

:Nikke:

Skrevet

:Nikke: Min definisjon også!

Gjest PetterJ
Skrevet

Jeg kommer hjem, det er sommer, og hun har på seg en kjole. Jeg blir kåt, lar henne skjønne det når jeg kliner med henne, snur henne rundt med baken mot meg og hun støtter henda mot et bord, jeg løfter opp kjolen, tar ikke av henne trusa, men bare trekker stoffet tilside, og presser meg inn i henne bakfra. Knuller henne hardt og heftig. Det hele er over på 3 minutter.

DET kaller jeg en kvikkis! ;)

Skrevet

det tar vel to -tre minutter... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trenger iallefall 3 minutter før jeg kommer, så en typisk kvikkis varer vel fra 3-5 minutter.

Av og til bruker vi et minutt på forspill når vi skal ha en kvikkis, skal det trekkes fra?

Gjest Aloha
Skrevet

Kvikkis: alt under 10-15 minutter. ;)

Leenge: opptil 1 time.

Skrevet

Kvikkis: Noe som er gøy å gjøre når en allerede er seint ute til noe, som ikke tar mer enn et par minutter, og som får deg til å flire resten av dagen/kvelden, og som mange derfor klarer å se det på deg at du har fått deg noe. For eksempel.

Gjest Gjest
Skrevet

Den kvikkisen til PetterJ likte jeg veldig godt!!! Håper at min neste kjærest vil gjøre slik på meg!

Skrevet (endret)
Den kvikkisen til PetterJ likte jeg veldig godt!!! Håper at min neste kjærest vil gjøre slik på meg!

Jeg også... min nåværende kjæreste da... :sjenert:

Endret av Ginen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...