AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Har du? I så fall av hvem og hvordan skjedde det? Jeg ble nylig avslørt av en kollega. Så flaut. Men innlegget jeg skrev var overhode ikke noe «teit». Var et innlegg om eksen, hvor jeg ønsket tips om å komme meg over, men var altfor flink til å dele a.l.t Anonymkode: 6c4c8...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Nei. Men, jeg har funnet ut hvem flere er. Anonymkode: 59535...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar Jeg kjente igjen hvem én person var, ut fra både hva som ble skrevet og på hvilken måte innleggene ble skrevet på, setningsoppbygning, de samme skrivefeilene osv. Også kom det flere og flere detaljer med som gjorde at jeg gikk fra å lure på om det kunne være den personen, til å vite. Jeg har også blitt gjenkjent selv av en person, sikkert på de samme grunnlagene. Den personen sa ikke til meg at jeg var «avslørt», men en tredjeperson sa det til meg. Har alltid skrevet som anonymbruker siden den gang. Anonymkode: 72c3a...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar Joda. En samboer (nå eks) kjente igjen en tråd jeg hadde startet. Han skrev et innlegg som startet med mitt navn og undertegnet med sitt. Jeg fikk panikk. Moderator slettet tråden før jeg orket å lese hele hans svar. Kan jo bare si at denne eksen overhode ikke er god så glad for at jeg ble kvitt mannen. Anonymkode: bd96d...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar Nei, men jeg har kjent igjen flere. En mor i klassen la ut en skjermdump fra Facebookgruppe jeg også er med i, da avslørte hun seg selv egentlig. Ei annen la nylig ut en lang historie om en avdød svigerfar og detaljerte historien så mye at det som lokal var lett å vite hvem der var. Folk er tidvis veldig uforsiktige når de utleverer, selv om de bruker Anonym-knappen. Anonymkode: 1a536...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du? I så fall av hvem og hvordan skjedde det? Jeg ble nylig avslørt av en kollega. Så flaut. Men innlegget jeg skrev var overhode ikke noe «teit». Var et innlegg om eksen, hvor jeg ønsket tips om å komme meg over, men var altfor flink til å dele a.l.t Anonymkode: 6c4c8...1a5 Skrin innlegg registert. Og vær erlig. Så er det ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men jeg har kjent igjen flere. En mor i klassen la ut en skjermdump fra Facebookgruppe jeg også er med i, da avslørte hun seg selv egentlig. Ei annen la nylig ut en lang historie om en avdød svigerfar og detaljerte historien så mye at det som lokal var lett å vite hvem der var. Folk er tidvis veldig uforsiktige når de utleverer, selv om de bruker Anonym-knappen. Anonymkode: 1a536...326 Skriv innlegg registert. Og vær erlig. Så er det ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå