Gå til innhold

Har du noen gang blitt avslørt på kvinneguiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du? I så fall av hvem og hvordan skjedde det? Jeg ble nylig avslørt av en kollega. Så flaut. Men innlegget jeg skrev var overhode ikke noe «teit». Var et innlegg om eksen, hvor jeg ønsket tips om å komme meg over, men var altfor flink til å dele a.l.t

Anonymkode: 6c4c8...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Men, jeg har funnet ut hvem flere er.

Anonymkode: 59535...d9c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjente igjen hvem én person var, ut fra både hva som ble skrevet og på hvilken måte innleggene ble skrevet på, setningsoppbygning, de samme skrivefeilene osv. Også kom det flere og flere detaljer med som gjorde at jeg gikk fra å lure på om det kunne være den personen, til å vite. Jeg har også blitt gjenkjent selv av en person, sikkert på de samme grunnlagene. Den personen sa ikke til meg at jeg var «avslørt», men en tredjeperson sa det til meg. Har alltid skrevet som anonymbruker siden den gang.

Anonymkode: 72c3a...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joda. En samboer (nå eks) kjente igjen en tråd jeg hadde startet. Han skrev et innlegg som startet med mitt navn og undertegnet med sitt. Jeg fikk panikk. Moderator slettet tråden før jeg orket å lese hele hans svar. Kan jo bare si at denne eksen overhode ikke er god så glad for at jeg ble kvitt mannen. 

Anonymkode: bd96d...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men jeg har kjent igjen flere. En mor i klassen la ut en skjermdump fra Facebookgruppe jeg også er med i, da avslørte hun seg selv egentlig. Ei annen la nylig ut en lang historie om en avdød svigerfar og detaljerte historien så mye at det som lokal var lett å vite hvem der var. Folk er tidvis veldig uforsiktige når de utleverer, selv om de bruker Anonym-knappen. 

Anonymkode: 1a536...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipolar
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du? I så fall av hvem og hvordan skjedde det? Jeg ble nylig avslørt av en kollega. Så flaut. Men innlegget jeg skrev var overhode ikke noe «teit». Var et innlegg om eksen, hvor jeg ønsket tips om å komme meg over, men var altfor flink til å dele a.l.t

Anonymkode: 6c4c8...1a5

Skrin innlegg registert. Og vær erlig. Så er det ikke noe problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bipolar
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, men jeg har kjent igjen flere. En mor i klassen la ut en skjermdump fra Facebookgruppe jeg også er med i, da avslørte hun seg selv egentlig. Ei annen la nylig ut en lang historie om en avdød svigerfar og detaljerte historien så mye at det som lokal var lett å vite hvem der var. Folk er tidvis veldig uforsiktige når de utleverer, selv om de bruker Anonym-knappen. 

Anonymkode: 1a536...326

Skriv innlegg registert. Og vær erlig. Så er det ikke noe problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...