AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar hvor kan man egentlig møte ordentlige gutter ? Jeg er lei av datingapper, føler det er mye tull og spill der, føler egt at jeg ble født i feil generasjon menmen Anonymkode: 5353e...101
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar Har du lest andre tråder på forumet. Vi finnes ikke 😊 Anonymkode: 0c3fd...fac 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar Vi har alle dratt til Thailand, finnes ikke damer på dating apper her. Anonymkode: f069d...fd5 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har alle dratt til Thailand, finnes ikke damer på dating apper her. Anonymkode: f069d...fd5 Men da har man ikke letta godt nok 🫢 Anonymkode: 5353e...101
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): hvor kan man egentlig møte ordentlige gutter ? Jeg er lei av datingapper, føler det er mye tull og spill der, føler egt at jeg ble født i feil generasjon menmen Anonymkode: 5353e...101 Gå etter litt mindre attraktive gutter. De vil gjøre alt for deg. Anonymkode: 3ad93...a18 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå etter litt mindre attraktive gutter. De vil gjøre alt for deg. Anonymkode: 3ad93...a18 Jaha? Hvor skal man finne liksom om jeg kan spørre?😅 Anonymkode: 5353e...101
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jaha? Hvor skal man finne liksom om jeg kan spørre?😅 Anonymkode: 5353e...101 Du må nok dessverre innom tinder igjen😄 Anonymkode: 3ad93...a18
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Skrevet 20. januar Du har sveipet dem til venstre. I virkeligheten legger du nok ikke merke til dem. Anonymkode: a4b71...c7d 3
Te- Presten Skrevet 20. januar #10 Skrevet 20. januar Du skriver gutter og da antar jeg du mener unge menn? Tenker du 20- årene? I så fall er utdanningsinstitusjonene et bra sted å møte menn/gutter som er i samme fase som deg. Universiteter og høyskoler er full av mennesker med mye fremtid og relativt lite bagasje. Hvis du gir litt mer kontekst til spørsmålet vil du sikkert få flere innspill og kanskje noen konkrete forslag. Om dette mer er et lite pust i bakken og et sukk, så kan du trøste deg med at de aller fleste blir både såret, skuffet og avvist mens de søker😊
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #11 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): hvor kan man egentlig møte ordentlige gutter ? Jeg er lei av datingapper, føler det er mye tull og spill der, føler egt at jeg ble født i feil generasjon menmen Anonymkode: 5353e...101 I vennelisten din
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #12 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har sveipet dem til venstre. I virkeligheten legger du nok ikke merke til dem. Anonymkode: a4b71...c7d jupp
8ilver8nake Skrevet 21. januar #13 Skrevet 21. januar Finnes vel over alt men er kanskje ikke like utagerende og selger seg like mye på apper eller i sosiale medier. Hobbyer og aktiviteter er ofte en bra arena, men kanskje ikke alltid like lett å komme i gang med eller finne hvis man ikke har interesser selv. Har hatt bra sukksess med en del forskjellig slikt, men merker det er litt vanskeligere jo eldre vi blir. Jobb har også fungert bra, men som regel ikke før man skal skifte jobb så slipper man ubehag senere. Er mange bra folk der ute, kvinner som menn. Men de som kanskje er like gjør kanskje det samme og det er kanskje ikke så mye eller så sosialt siden det er andre prioriteringer eller interesser. Men alt begynner vel med å ta en sjanse og si hei og gjøre seg selv tilgjengelig/sårbar 🙂
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Skrevet 21. januar Skal du ha en bra mann må du være en bra kvinne selv. Og får du ikke matches på datingapp’er som kvinne så er det litt alarmerende. Anonymkode: 3dac7...446
Wor Skrevet 21. januar #15 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): hvor kan man egentlig møte ordentlige gutter ? Jeg er lei av datingapper, føler det er mye tull og spill der, føler egt at jeg ble født i feil generasjon menmen Anonymkode: 5353e...101 Gå på en aktivitet der det "naturlig" kan skje at du begynner å snakke med noen der det ikke er åpenbart at du sjekker. Quiz, ute-trening, treningstimer, eller en form for hobby
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Skrevet 21. januar Gutter finner du på skolene. Man ser ikke etter gutter når man er voksen. Menn bør du se etter på de arenaene du er til vanlig, via interesser og venner. Steder der du ser hvordan de oppfører seg mot andre før du invisterer noe i dem. Anonymkode: fdc8b...7d1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal du ha en bra mann må du være en bra kvinne selv. Og får du ikke matches på datingapp’er som kvinne så er det litt alarmerende. Anonymkode: 3dac7...446 Jeg er helt enig i at begge parter bør være bra, men kanskje det er mer et spørsmål om at jeg er for bra for de som prøver å matche meg? 😜 Men takk for råd 🫢 Anonymkode: 5353e...101
AnonymBruker Skrevet 21. januar #18 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er helt enig i at begge parter bør være bra, men kanskje det er mer et spørsmål om at jeg er for bra for de som prøver å matche meg? 😜 Men takk for råd 🫢 Anonymkode: 5353e...101 Du er der ja. Snakker du om utseende, personlighet, eller at det er bare tull og spill? Anonymkode: 2ee5c...fb8
AnonymBruker Skrevet 21. januar #19 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi har alle dratt til Thailand, finnes ikke damer på dating apper her. Anonymkode: f069d...fd5 Bra menn driver ikke med menneskehandel Anonymkode: baeb1...0cb 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #20 Skrevet 21. januar Uheldigvis så er meste av oss så er vi anti sosiale eller introverte og har ikke lyst til å henge ut med venner for å bli sjekka opp ellers finner du oss på tinder med litt dårlig bilder ellers i virkeligheten så er vi gode for å være den personen til å settle etter du har gjort greia di og fant demonen og nå har du møtt guden Anonymkode: 06245...d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå