Aurora Borealis Skrevet 20. januar 2025 #41 Skrevet 20. januar 2025 (endret) Jeg valgte for noen år siden å få powder brows. Har fet hud i t-sonen og leste meg til at powder brows gir best resultat for min hudtype. Gikk til annerkjent behandler. Første behandling forsvant totalt. Jeg måtte ha totalt to påfyll før fargen satt. Første behandling kostet 5000. Hver refill ca. halvparten. Nå tar jeg årlig påfyll og fargen holder seg godt i mellomtiden. Det tok bare et par behandlinger før det satt første gang. Fargen ble matchet til min hårfarge og hud. Veldig fornøyd med både form og farge. Husker hvor skuffet jeg var etter første behandling. ALT var borte. Jeg stolte på behandleren og gjennomførte to påfyll innen rimelig tid. Det er jeg glad for. Det var kjedelig når det sto på på grunn av ekstra styr med å passe på brynene. Kostnaden årlig for påfyll er halv pris av første behandling. Som andre sier, pass på at du finner en god behandler. Endret 20. januar 2025 av Aurora Borealis 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2025 #42 Skrevet 20. januar 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du bilde av hvordan det var før du tok det? Anonymkode: e2d67...49d Nei, men var likt det nederste, altså bare hår 😄 Anonymkode: 2cd9c...4cd
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2025 #43 Skrevet 20. januar 2025 Aurora Borealis skrev (1 minutt siden): Jeg valgte for noen år siden å få powder brows. Har fet hud i t-sonen og leste meg til at powder brows gir best resultat for min hudtype. Gikk til annerkjent behandler. Første behandling forsvant totalt. Jeg måtte ha totalt to påfyll før fargen satt. Nå tar jeg årlig påfyll og fargen holder seg godt i mellomtiden. Det tok bare et par behandlinger før det satt første gang. Fargen ble matchet til min hårfarge og hud. Veldig fornøyd med både form og farge. Husker hvor skuffet jeg var etter første behandling. ALT var borte. Jeg stolte på behandleren og gjennomførte to påfyll innen rimelig tid. Det er jeg glad for. Det var kjedelig når det sto på på grunn av ekstra styr med å passe på brynene. Kostnaden årlig for påfyll er halv pris av første behandling. Som andre sier, pass på at du finner en god behandler. Takk for erfaringen din 😊 Anonymkode: 2cd9c...4cd
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2025 #44 Skrevet 20. januar 2025 Jeg tok også powder brows på wowbrow. Jeg bruker syreprodukter og de forsikret meg om at det ikke var farlig så lenge jeg ikke brukte det innen 24 timer før. Men de ville ikke gro ordentlig, og skorpen satt seg bare fast i huden og ville ikke falle av naturlig, så jeg måtte rett og slett vaske den bort til slutt eller bruke salve for å mykne den opp før jeg «rullet» den av. Ventet mange uker før jeg endte opp med å måtte gjøre dette for å unngå infeksjon, og de som gjorde brynene mine var seriøst til null hjelp og det er tydelig at de ikke aner noenting om hudpleie og hvordan det påvirker tilhelingen av powder brows. Jeg endte opp med å ta tre behandlinger (første gang pluss to touch ups) på bare et halvt år, og siste gangen var jeg veldig frustrert. Jeg ble fornøyd til slutt men det føles ut som ren flaks samt veldig flaks at jeg ikke endte opp med arr (og ja, naivt av meg å gå to ganger tilbake til dem, men trodde da at det skulle bli bedre med ny behandler tredje gang). Og enda så er ikke brynene like engang, det ene brynet er svakere i «halen» og det irriterer meg selvom brynene selvsagt ser bedre ut nå enn før jeg tok behandlingen. Og de første to behandlingene ble brynene ganske ashy/grå. Så har de i tillegg valgt å bruke organisk blekk på to første og uorganisk blekk på siste, som vil gjøre at det blir et herk å fjerne med laser dersom jeg skulle få behov for det en gang. Trodde wowbrow skulle være så bra men jeg sitter ikke igjen med det inntrykket etter å ha brukt dem. Mest av alt mye frustrasjon rundt at de ikke klarer å veilede skikkelig samt svare på henvendelser. Tok tatovering på armen nettopp også, hos et tatoveringsstudio, og kundeservice her har vært en helt annen verden. Anonymkode: cda73...56e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå