AnonymBruker Skrevet 23. januar #21 Del Skrevet 23. januar Katten min heter Mille. Ei jente jeg kjenner heter Mille Emalie. Spesielt og pent. Anonymkode: 90e33...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #22 Del Skrevet 23. januar Jeg synes det er nydelig, vurderte det til vår datter😊 Anonymkode: aacc2...7fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #23 Del Skrevet 23. januar Kallenavn til folk som heter Kamilla Anonymkode: 31bee...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #24 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 21.39): Emilla høres bedre ut hvis du skulle hatt noe i den duren. Anonymkode: ecba3...175 Emilla hørtes ikke noe finere ut. Anonymkode: 9e306...56f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #25 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 21.32): Fint? Hva er dine assosiasjoner Anonymkode: e7a7f...0d1 Tenker at det ikke er så vanlig, og derfor uvant for mange. Blir man vant med det tror jeg det kan bli veldig fint. Anonymkode: 9e306...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #26 Del Skrevet 23. januar Elsker det navnet! Kjenner ei tenåringsjente som heter det, og hun er verdens søteste, snilleste og veldig skoleflink. Bare gode assosiasjoner 😊 Anonymkode: 29a3f...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 23. januar #27 Del Skrevet 23. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #28 Del Skrevet 23. januar Jeg synes det er veldig fint og koselig, et navn som jeg alltid har likt 😊. Anonymkode: ba358...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #29 Del Skrevet 23. januar Syns det virker som et kallenavn. Tipper folk som heter det får spørsmål om de egentlig heter Camilla / Kamilla. Anonymkode: 02c1e...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 23. januar #30 Del Skrevet 23. januar Synes det er kjempefint navn, både Milla og mille. Vet flere som heter Milla, og har aldri hørt noen tro at de egentlig heter Camilla. Milla og Mille er temmelig vanlige navn her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. januar #31 Del Skrevet 23. januar Nydelig navn 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #32 Del Skrevet 23. januar Hunden til nevø og kone heter det. Passer veldig bra til hunden. Anonymkode: 78e93...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #33 Del Skrevet 23. januar Milla er veldig fint. Tenker på hun på boken over her❤️ Min minstebass heter Mille, og det er verdens fineste navn, syns jeg🥰 Anonymkode: ae1bc...b95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #34 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 21.43): Hundenavn + ene offeret i Spydebergsaken het det. Så, ingen gode assosiasjoner! Anonymkode: d9c00...f17 Var ikke det Mille? Jeg syns både Milla og Mille er kjempefine navn. ❤️ Anonymkode: e4283...13a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #35 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 21.32): Fint? Hva er dine assosiasjoner Anonymkode: e7a7f...0d1 Hørt om Milla? Hun er på pilla. Dilla på Milla, hun er lett på tråden som filla. Forferdelig navn. Anonymkode: c004c...4b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. januar #36 Del Skrevet 24. januar Fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 24. januar #37 Del Skrevet 24. januar Fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #38 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 21.49): Det er i alle fall bedre enn Mila, hva fader er det for et navn? Liker ellers Mille bedre, men synes det høres mest ut som kallenavn eller et dyr. Anonymkode: fbd89...d22 Mila er et helt vanlig fornavn. Foretrekker Mila foran Milla. Anonymkode: 24071...e5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #39 Del Skrevet 24. januar Milla er et fint glad-navn 😀 Anonymkode: bf62f...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #40 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.07): På Østlandet? Aldri hørt det før Anonymkode: e7a7f...0d1 Vestlandet. «Alle» her i min generasjon sier det i alle fall. Anonymkode: 15afc...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå