Gå til innhold

Hvor ofte er det vanlig å fise hver dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det et dårlig tegn at magen rumler ofte selv om man spiser regelmessig? Spiser en del både kunstig søtning og søtsaker. Er litt plaget med ofte promping siste uken. 

Anonymkode: 96784...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er helt avhengig av kostholdet.

Spiser jeg ordentlig mat basert på råvarer (ikke ultraprossesert) har jeg svært lite luft i systemet, om jeg etter dritt som godteri og Anne dritt så er det nesten orkan.

Anonymkode: 3cfef...bf4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte er det vanlig å fise hver dag… kjenner jeg gleder meg til ChatGPT har tatt over disse spørsmålene (den svarer  forresten at alt mellom 5-15 ganger er helt normalt) 😅

TS, det er helt vanlig å fise hver dag. Opptil flere ganger til og med. Det er også vanlig å ikke helt huske om man har fist den dagen. Man har som regel det. Det er derimot nooooe mindre vanlig å ha regelrett rumling i magen hele dagen. Det kan jo være at magen din reagerer på noe, men det kan også være at du har spist mye fiberrik mat eller drukket mye kullsyre. Det indikerer egentlig bare tarmbevegelse. Så lenge det ikke kommer rumling sammen med smerter, diaré eller andre ting, så er du nok helt ok. 😇

Endret av KaraThrace
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt avhengig av kostholdet.

Spiser jeg ordentlig mat basert på råvarer (ikke ultraprossesert) har jeg svært lite luft i systemet, om jeg etter dritt som godteri og Anne dritt så er det nesten orkan.

Anonymkode: 3cfef...bf4

Samme her, men klarer ikke å spise bare rent (ikke ultraprosessert) og helt sukkerfritt. På meg kan man til tider høre at bæsjen produseres høylytt i tarmen, udigg det 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunstig søting = ekstra fising☺️

Anonymkode: c7467...dbe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her, men klarer ikke å spise bare rent (ikke ultraprosessert) og helt sukkerfritt. På meg kan man til tider høre at bæsjen produseres høylytt i tarmen, udigg det 😂 

😂😂😂😂😂😂 Sykeste jeg har lest! Morsomt 😂 Har seriøs angst rundt boblende mage i forsamlinger, og du satt egentlig ord på akkurat hvor angsten kommer fra 😂 Hørbar bæsjproduksjon 😂

Anonymkode: fe7ec...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...