Gå til innhold

Ble bevisst trampen på foten. Kan det bety noe?

Undringsfull

Anbefalte innlegg

Undringsfull

Hei dere’

I meget stor frykt om å nå bli stemplet som det ene og det andre, ber jeg dere være saklig og forståelsesfull.

Jeg gikk gjennom togstasjonen (bergen dentrum om det har noe å si) og det var mange andre mennesker rundt meg da. Jeg ble bevvist stemplet hardt på tærne av en voksen mann. Det fjorde ganske vondt faktisk, skjedde i forbifarten. Dette vet jeg fordi jeg stoppet opp og helt automatisk skriker «unnskyld!» selvom jeg kjente tydelig at jeg ble tråkket på, helt ut av det blå. 

En voksen kvinne kom bort til meg å sa «eg tror nok han gjorde det der med vilje, eg så st han stoppet opp og så på deg og det virket som han tok et ekstra steg mot deg». Helt ordrett hva hun sa. 

jeg er 21 år, skandinavisk utseende. Han vsr godt voksen, midt-østen utseende. Jeg lurer rett og slett på, etter det harde trakket og hva hun damen her sa, om det kan være noe kulurellt / bakgrunn / religiøst for å trakke hardt på tærne? Eller var han rett og slett bare full i ramp og frekkhet? 😅 (Jeg har vondt i tørne nå etter 30 min det skjedde) har pørvd å søke meg litt rundt, for jeg klarer ikke forstå hvirfor noen skal gjøre dette? 

Igjen ber jeg om saklige kommentarer, for jeg ønsker bare å finne ut av en eventuell årsak til en hendelse, ingenting annet. 

ha en fin kveld videre🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje han var ruset. Pass på hvis det er et sted du pleier å vanke. Han kan komme tilbake.

Anonymkode: 83505...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og slå av blåtann der så ikke han hacker deg. 

Anonymkode: 83505...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...