Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser nå i mars til Egypt og jeg har derfor begynt å pakke til turen! Men som førstegangsmor syns jeg det er så fryktelig vanskelig å vite hva jeg skal ta med på turen av klær til lillemann. Det er jo anbefalt å ha på klær hele dagen fordi han er så liten med tanke på sol og sånn, så jeg tenkte å ta med en del kortermet body.. Men hvor mange, hva mer, osv....??? Hva hadde dere på deres barn i syden?

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et tips jeg fikk av helsesøster (jeg skal nemlig også til Egypt/Hurghada nå i mars):

Hvis du ammer, ta med knekkebrød og blåbærsyltetøy og spis litt daglig, for å unngå magetrøbbel. Skader ikke å prøve ihvertfall!!!

Følger spent med på svar, er jo like nyskjerrig som deg :)

Skrevet
Bare et tips jeg fikk av helsesøster (jeg skal nemlig også til Egypt/Hurghada nå i mars):

Hvis du ammer, ta med knekkebrød og blåbærsyltetøy og spis litt daglig, for å unngå magetrøbbel. Skader ikke å prøve ihvertfall!!!

Følger spent med på svar, er jo like nyskjerrig som deg :)

Nei skal du, så gøy.. kanskje vi sees ;) Godt tips, det skal jeg ta med! Ammer men det er mest kos, han får regelmessig fast føde. Har du tenkt på hvor mye du skal ta med av bleier og badebleier,grøt og middag(hvis h*n spiser det enda) Huff, syns det er så vanskelig..Jeg er flink til å overpakke fra før av... Kommer sikkert til å ta med hele garderoben hans :)

Skrevet
Nei skal du, så gøy.. kanskje vi sees ;) Godt tips, det skal jeg ta med! Ammer men det er mest kos, han får regelmessig fast føde. Har du tenkt på hvor mye du skal ta med av bleier og badebleier,grøt og middag(hvis h*n spiser det enda) Huff, syns det er så vanskelig..Jeg er flink til å overpakke fra før av... Kommer sikkert til å ta med hele garderoben hans :)

Uff nei, aner ikke hvor mye jeg skal ta med...Men 1 pakke MINI-Liberobleier holder nok for en uke, er jo 46 stk i en pakke :)

Badebleier er jeg usikker på, han er bare 3 mnd og ikke sikkert det blir så mye bading for hans del (men tar nok med noen få). Full-ammer han, men tar med noen pakker NAN-tillegg hvis han skulle få for lite, bli tørst osv.

Tar ikke sjansen på at ferien skal bli 'ødelagt', så derfor best å ta med litt for mye enn for lite. Prøver å ikke ta altfor mye klær med.

Har kjøpt sånn flaske med desinfiserende gele, på apotek. Genial måte å holde seg HELT ren på hendene på ;)

Skal bo på et all-inclusive hotell litt utenfor Hurghada, så satser også på at standard er noenlunde bra (4-stjerners kompleks)...

Nå er nedtellingen begynt, bare 9 dgr igjen :) Ses på flyet, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...