AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg jobber som pedleder i en barnehage. Jeg er utbrent og må søke meg bort fra barnehagen. Hvilke jobber kan jeg søke på med min utdannelse? Jeg har full ansiennitet, så tenker lønnen ikke kan være under 630 000. Jeg drømmer om kontor (tenk å ha det stille rundt seg hele dagen!) Gjerne hjemmekontor, men da ber jeg om mye. Noen barnehagelærere som har noen tips? Noen som har skiftet jobb til noe litt mindre krevende? Anonymkode: f9288...0c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det var en tråd om det for en ukes tid siden, i tillegg til at det er et vanlig spørsmål her inne så kanskje du finner noen gode råd i tidligere tråder? For øvrig tenker jeg at dere i barnehage har det et hakk verre enn oss i helse, så jeg ønsker deg lykke til i jakten på en ny jobb ❤️ Anonymkode: 7707d...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Ingen svar, men er i nøyaktig samme båt selv. Håper det er en vei ut! 😬 Anonymkode: 49a82...3fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Vi er mange vet jeg, det er ikke så greit ❤️ Vi får håpe det ordner seg for oss tilslutt ☺️ Anonymkode: f9288...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå