AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Dere som har opplevd denne populære slimproppen, hvordan var opplevelsen for dere? Jeg har hele svangerskapet hatt hvit tjukt utflod, men ikke noe seigt eller gele. Idag kom det to gjennomsiktig deler ut. Akkurat som glassmagnet gele🥴 var ikke mye, men lurer litt på om det kan være den? Uten blod. har hatt mensmurringer de siste dagene og hardere kynnere. Men er ikke mer enn 32 uker på vei Anonymkode: f0690...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ingen? Anonymkode: f0690...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Mine var ikke helt blanke (2 svangerskap) Også var det en snev av rødt. men kan jo være slimpropp. Lykke til Anonymkode: 4af4c...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #4 Del Skrevet 22 minutter siden Jeg møtte den berømte slimproppen ved min andre fødsel (så aldri noe til den med første). Det var noe glassmanet-aktige greier, ja, med litt rødt/rosa i så vidt jeg husker. Var ikke tvil om hva det var for noe. Men jeg var flere dager over termin. Dette skjedde om morgenen, fødte samme kveld. Hvis du bare er 32 uker, ville jeg ringt føden og hørt. Anonymkode: 210a1...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå