AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Om noen kan dele noen tanker med meg om hva dere syns om situasjonen? Jeg hadde reservert tid i dag til vask, også da jeg var borte der 10.45 så gikk maskinen ennå (men snart ferdig). Jeg skulle ha noen som kom for å hente sofaen, som jeg ikke visste helt når kom.. så jeg flyttet meg ned til tiden etter (bare for å være på sikre siden).. Det er 8-11, 11-14 osv. Tiden etter meg var åpen, men det som sto var at det skulle komme en kl. 17 på kvelden. De kom akkurat for å hente sofaen da jeg flyttet meg over, så jeg gikk opp og hjalp til med sofaen. De ville hente så fort som mulig (jeg hadde lagt den ut 40 minutter før) og jeg vil veldig gjerne bli kvitt den. Da jeg kom ned igjen 11.20 så var maskinen åpen og en del av klærne mine kastet på gulvet. Jeg fortjente kanskje den? 🙈 Jeg føler jeg gjorde noe veldig frekk ved å flytte meg ned og ta tid av en åpen vasketid, har utrolig dårlig samvittighet for situasjonen .. men jeg driver og stabler meg på beinet etter en brutal og vond depresjon - så jeg er veldig usikker på om det er depresjonen som taler til meg eller om jeg var skikkelig frekk, Hadde satt pris på noen innspill 🙈❤️ Anonymkode: 7bb1a...498 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar Det var jo åpen tid? Du har da ikke gjort noe galt. Idioten som har kastet klærne dine rundt derimot... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om noen kan dele noen tanker med meg om hva dere syns om situasjonen? Jeg hadde reservert tid i dag til vask, også da jeg var borte der 10.45 så gikk maskinen ennå (men snart ferdig). Jeg skulle ha noen som kom for å hente sofaen, som jeg ikke visste helt når kom.. så jeg flyttet meg ned til tiden etter (bare for å være på sikre siden).. Det er 8-11, 11-14 osv. Tiden etter meg var åpen, men det som sto var at det skulle komme en kl. 17 på kvelden. De kom akkurat for å hente sofaen da jeg flyttet meg over, så jeg gikk opp og hjalp til med sofaen. De ville hente så fort som mulig (jeg hadde lagt den ut 40 minutter før) og jeg vil veldig gjerne bli kvitt den. Da jeg kom ned igjen 11.20 så var maskinen åpen og en del av klærne mine kastet på gulvet. Jeg fortjente kanskje den? 🙈 Jeg føler jeg gjorde noe veldig frekk ved å flytte meg ned og ta tid av en åpen vasketid, har utrolig dårlig samvittighet for situasjonen .. men jeg driver og stabler meg på beinet etter en brutal og vond depresjon - så jeg er veldig usikker på om det er depresjonen som taler til meg eller om jeg var skikkelig frekk, Hadde satt pris på noen innspill 🙈❤️ Anonymkode: 7bb1a...498 Her trur eg det er depresjonen din som snakkar ❤️ Du er då ikkje frekk før du tar maskina når nokon andre allereie har satt seg opp. PS: Merkeleg av personen så kaste ut kleda dine når ho/han ikkje hadde vasketid! Anonymkode: 4e3f7...ac2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar Litt frekt å booke dobbeltime for en maskin bare fordi du ikke hadde tid til å hente når maskina var ferdig. Anonymkode: 1208d...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt frekt å booke dobbeltime for en maskin bare fordi du ikke hadde tid til å hente når maskina var ferdig. Anonymkode: 1208d...2e0 Leste du situasjonen? Hva er vitsen med å kommentere sånn om du skjønte noe som helst av HI? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar visp skrev (2 minutter siden): Leste du situasjonen? Hva er vitsen med å kommentere sånn om du skjønte noe som helst av HI? Tolket det som ta det var booket 8-11. Kl 10.45 var maskinen ikke ferdig. Så vedkommende booket også 11-14 for en maskin som da var ferdig. Synes fortsatt det er frekt å booke 8-14 for en maskin. Anonymkode: 1208d...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar Frekt. Stopp maskina og kast deres bløte klær på gulvet. Anonymkode: 62fbc...6b2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Litt frekt å booke dobbeltime for en maskin bare fordi du ikke hadde tid til å hente når maskina var ferdig. Anonymkode: 1208d...2e0 Men igjen så var tiden åpen og ingen hadde tatt den 🙈 jeg booker alltid mine tider en uke i forveien.. dessuten så er det ofte 2-3 åpne plasser daglig.. det er ikke akkurat sånn at folk slåss om plassene.. Anonymkode: 7bb1a...498 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men igjen så var tiden åpen og ingen hadde tatt den 🙈 jeg booker alltid mine tider en uke i forveien.. dessuten så er det ofte 2-3 åpne plasser daglig.. det er ikke akkurat sånn at folk slåss om plassene.. Anonymkode: 7bb1a...498 Men da har du bestemt deg for at det er greit å booke dobbelt for en maskin. Da trenger du ikke å tenke noe mer på det. Anonymkode: 1208d...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar visp skrev (21 minutter siden): Det var jo åpen tid? Du har da ikke gjort noe galt. Idioten som har kastet klærne dine rundt derimot... Ja, det var åpen tid. Ingen som hadde tatt den før jeg tok den 🙈 takk ❤️ AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Her trur eg det er depresjonen din som snakkar ❤️ Du er då ikkje frekk før du tar maskina når nokon andre allereie har satt seg opp. PS: Merkeleg av personen så kaste ut kleda dine når ho/han ikkje hadde vasketid! Anonymkode: 4e3f7...ac2 ❤️ kan godt være. Det føltes veldig vondt å komme tilbake til det da jeg trodde jeg hadde gjort det riktig 😭 Anonymkode: 7bb1a...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, det var åpen tid. Ingen som hadde tatt den før jeg tok den 🙈 takk ❤️ ❤️ kan godt være. Det føltes veldig vondt å komme tilbake til det da jeg trodde jeg hadde gjort det riktig 😭 Anonymkode: 7bb1a...498 Neste gang book 8-17 så kan du sette på maskina når du drar på jobb og hente når du er ferdig på jobb. Anonymkode: 1208d...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): book 8-17 Anonymkode: 1208d...2e0 Hvorfor skulle jeg gjøre det? Anonymkode: 7bb1a...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Frekt. Stopp maskina og kast deres bløte klær på gulvet. Anonymkode: 62fbc...6b2 Jeg ble litt redd for denne og hodet mitt har spunnet rundt litt. 😅 Mente du at de kunne kaste mine klær på gulvet? Anonymkode: 7bb1a...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå