Gjest |H| Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Vi har tenkt oss på denne musicalen den 22.april i Tr.heim. Men er det noen som vet om det går an å få kjøpt med en sånn pakke, hvor det inkluderer hotell og billetter til dette showet? Jeg vet noen fortalte at når de skulle se Ylvis, så var fikk de bestilt en slik "pakke". Noen som har peil??
Gjest King James Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 La meg si det slik. Les heller boken som den er basert på.
Gjest |H| Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 http://www.trondelag-teater.no/forestilling.php?id=682
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 Den har fått gode kritikker, så jeg gleder meg til å se den på torsdag. (Elsker den musikalen også da). Vet ikke om det er noen som selger pakker, så vidt jeg skjønte gikk billettene ganske fort unna til denne, så jeg ville ikke drøyd alt for lenge med å bestille. Det er mange gode hoteller i Trondheim, og mange i sentrum, så det burde ikke by på problemer å finne et sted å overnatte.
Daria Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 Hvis dere ikke har kjøpt billetter ennå, tror jeg det toget har gått... Jeg bestilte for over en måned siden, og endte opp med en torsdag, fordi alle lørdager var utsolgt til langt ut i mai. Men nå settes det opp ekstraforestillinger til høsten, så det er nyr muligheter
Gjest |H| Skrevet 6. mars 2006 #8 Skrevet 6. mars 2006 vi fikk tak i en sånn pakke. 1 døgn på hotell inkl. billetter og frokost dagen etterpå for 2 personer til en rimelig penge.. !!! nå ble jeg glad, men d blir ikke før 19. mai da..
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #9 Skrevet 7. mars 2006 Hvor skal dere bo? Er det på Grand Olav? Hilsen en som jobber på hotell i Trondheim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå