Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hva en kan forvente  i lønn som renholdsleder i staten? Jeg har over 20 års erfaring. Lurer på om det muligens er dårligere betalt i staten enn i en privat bedrift ? Noen som vet?

Anonymkode: 97984...dcf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det noen som vet hva en kan forvente  i lønn som renholdsleder i staten? Jeg har over 20 års erfaring. Lurer på om det muligens er dårligere betalt i staten enn i en privat bedrift ? Noen som vet?

Kanskje litt dårligere betalt i staten enn privat, men tror at det er mye bedre å jobbe i staten. Men hvis lønn er viktigst så er privat best 

Anonymkode: 693bc...699

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 550 tusen.

Anonymkode: 1124c...543

AnonymBruker
Skrevet

Mener det sto opp til lønnstrinn 45, og det er vel bare ca 470000.-?  Vet jo at å jobbe statlig vil føre med seg en rekke goder og trygghet, men det betaler dessverre ikke regningene hver måned..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mener det sto opp til lønnstrinn 45, og det er vel bare ca 470000.-?  Vet jo at å jobbe statlig vil føre med seg en rekke goder og trygghet, men det betaler dessverre ikke regningene hver måned..

Hmm.

Jeg så i fjor en gang at Forsvarsbygg søkte renholder, og de tilbød lønn mellom cirka 475000-515000 for dem med fagbrev (husker ikke eksakt sum eller lønnstrinn). Er klar over at ulike statlige institusjoner kan tilby ulik lønn, men synes uansett lønnstrinn 45 høres lavt ut for renholdsLEDER.

Anonymkode: 4efa2...a8e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var det jeg også tenkte! Tjener like mye i butikk, om ikke mere med ub1 og ub2.. Tror likevel jeg søker, så tar jeg det etterhvert😀

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var renholdsleder i et privat selskap, og hadde 650 000kr(sluttet i 2019). Selv om lønna var bra nok, gikk det på helsa løs. Hadde ansvaret for 10 ansatte, og gjett hvem som måtte stille hver gang en av de var syke. Og i tillegg måtte forholde meg til alles problemer. Klarte ikke å jobbe på 10 mnd, var totalt utbrent, og bare spiste, hvilte og sov. I dag er jeg ansatt i en butikk, uten noe personalansvar. Ca 490 000. Helt ok! selger aldri sjela mi igjen😄

Anonymkode: 12302...41d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er renholder med fagbrev og over 20 års erfaring. Har månedslønn på 44 000 kr før skatt 

Anonymkode: 693bc...699

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bli ansatt av en JV. De er mer uærlige.

Anonymkode: 8cce0...7dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...