Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Binna
Skrevet (endret)

Dette er den samme tråden jeg har lagt ut på "guttas rom", men der var det ikke mye hjelp å få...bortsett fra èn ide da.

Jeg og samboern har straks 5års jubileum og jeg lurer på noen tips til overraskelse/ gave?

Verken jeg eller samboer er særlig romantiske. Men det må være kjiipt å få jobbebukse på 5. året

Jeg er flink til å lage ting, men synes det er vanskelg å finne på noe til han. Har forresten gitt et album med "oss" fra vi møttes, som ikke er helt ferdig..

Men jeg har lyst til å overraske han litt og. Tenkte å dra han med ut i skauen og ha piknik, men tror det kan bli litt misslykka...

Hjelp! haster!

Endret av hæxa
Videoannonse
Annonse
Gjest annakari
Skrevet

:) Hva me å ha en romantisk piknikk hjemme på stua eller soverommet?

En flaske me god vin, massasje og litt røkelse og stearinlys.

Trenger ikke være noen dyr gave. Romantikk og erotik er en fin gave.

God mat og LITT god drikke kan være en veldig fin måte å feire på.

Gratulerer me 5 års jubileum. Håpa det blir bra uansett. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvor mye har du å bruke?

Kanskje et minicruise?

Gjest Binna
Skrevet

Nei, jeg har ikke særlig med penger. Jeg kan kjøpe fin mat og vin,( vi har egentlig snakket om å spise ute), men har vel maks 200 kr ellers..

Jeg bor landlig til, men tett innpå naboene. Ellers har jeg tenkt at jeg kunne lage snøhule bak huset og ha piknik.. Jeg er bare redd for at det fort kan bli mislykka, at hulen detter sammen eller no sånt.

Skrevet

Snøhule høres veldig spennende ut! Hvis du er redd for at det blir for kaldt eller at den bryter sammen, kan du jo sørge for å ha et alternativ inne. Det blir sikkert vellykket! Kjøp god mat (men ikke noe altfor komplisert eller noe som må spises ved et bord/rykende varmt) og drikke, gi han en håndlaget invitasjon til en spesiell middag uten at du røper noe mer. Hvis været tillater det, tar dere middagen i snøhula, hvis ikke kan dere jo ta en picknick på stuegulvet i stedet for?

Gjest Binna
Skrevet (endret)

Jo, godt forslag!

hehe . da har jeg en plan!

Endret av hæxa
Gjest Gjest
Skrevet

Det høres ut som en interessant vri på dagen! La oss få vite hvordan feiringen ble da! :)

Gjest Binna
Skrevet (endret)

Den er grei ;)

Nettopp spadd et høl ute, det var altfor løs snø.. jeg bruker en diger hvit presennening for å lage tak og høyere vegger. Så blir det en bra"illusjon" av en hule hvertfall.

Fakler og telys.. Og skinn og sitte på.. Noe mer?

Rødvin skal jeg fikse og no biff eller noe

Endret av hæxa
Gjest Binna
Skrevet (endret)

Kvelden ble vellykket den :)

Endret av hæxa
Skrevet

Det høres ut som en vellykket kveld! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...