sitruskvinne Skrevet mandag kl 18:12 #1 Del Skrevet mandag kl 18:12 Min tenåringsdatter vil ha tilbake sin originale mørkblonde hårfarge etter mye bleking og farging. I løpet av litt over 2 år har hun først bleket det og deretter farget det brunt. Etter det har hun vært hos frisør og fått minicolor et par ganger, da fargen fort har blitt falmet og blitt rødlig. Hun har ganske langt hår og vi har brukt maaange penger på denne prosessen. Etter minicolor ble etterveksten plagsom og min datter farget det til slutt hjemme med en mørkebrun farge. Det har hun vært fornøyd med, men nå har hun selvsagt lysere ettervekst igjen og er lei. Hun vil altså tilbake til sin vanlige mørkblonde farge. Resten av håret er ganske mørkt og begynner å bli falmet /rødlig igjen. Jeg mener at hun bør bruke en gloss som ( iallefall i teorien) skal vaskes ut samtidig som håret vokser. Hva mener dere som har greie på dette? Vil helst ikke spørre i en frisørsalong, for vi har brukt så mange penger på dette håret at vi ikke vil bli "lurt" til et par runder med minicolor igjen. Vi kan godt gjøre noe hos frisør, men vil altså høre hva andre mener😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Sjekk nettsida til By Bente, mye god informasjon og videoer om hjemmefarging: https://bybente.com/pages/slik-mestrer-du-harfarge-hjemme?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI25fIrPSGiwMV0IloCR3wQzHmEAAYASABEgI8qPD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Stripe (bleke) håret, da blir det en mykere overgang til sin naturlige hårfarge. Minicolor eller hårfarge vil uansett ikke kunne lysne håret når det er mørkt. Anonymkode: c4d9e...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå