AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:07 #1 Del Skrevet mandag kl 18:07 Jeg har bare vært sammen seriøst med 2 stk. Jeg er 39 år.. første forhold var ungdomsforelskelse,varte til tidlig 20-årene. Nr2 var et psykisk mishandlende forhold,hvor jeg kom dårlig utav det. Det varte i MANGE år og jeg er nå redd for at jeg er såpass preget av det at «vanlige menn» ikke gir meg noe. Med det mener jeg at jeg har møtt en mann.. en mann som er helt vanlig. Han lovebomber meg ikke, han er snill, han vil ta ting rolig,han er stabil. Alt det han andre ikke var, og som jeg falt HARDT for. Denne mannen her gir meg ikke sommerfugler. Men jeg har hørt at det kan også være en god ting. Jeg har ikke klump i magen,eller sommerfugler. Men vi kjenner hverandre ikke heller enda, bare akkurat møttes og tekster hverandre. Ingen date enda. Bør jeg gi det en sjangs selv om jeg ikke føler det i magen? Anonymkode: 00441...781 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:27 #2 Del Skrevet mandag kl 18:27 Har du bearbeidet det siste forholdet? Anonymkode: b14af...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:28 #3 Del Skrevet mandag kl 18:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du bearbeidet det siste forholdet? Anonymkode: b14af...00b Ja, føler jeg har gjort det. Er 3 år siden det ble slutt, og føler jeg har bearbeidet det godt Anonymkode: 00441...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:36 #4 Del Skrevet mandag kl 18:36 Høres ut som min situasjon. Kun vært i to forhold, og i begge forholdene ble jeg psykisk mishandlet. Jeg er litt yngre enn deg, men jeg kan forstå veldig godt hva du mener. Jeg er nok litt glad i å få ett adrenalin rush osv. men jeg bedriver ikke noe ekstremsport av den grunn. Jeg er intelligen og jeg trenger en intelligent mann, hvis ikke blir det bare fryktelig slitsomt for min del. Føler jeg har gitt litt opp.. ikke oppmuntrende men, det er som det er. Anonymkode: b7a2f...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har bare vært sammen seriøst med 2 stk. Jeg er 39 år.. første forhold var ungdomsforelskelse,varte til tidlig 20-årene. Nr2 var et psykisk mishandlende forhold,hvor jeg kom dårlig utav det. Det varte i MANGE år og jeg er nå redd for at jeg er såpass preget av det at «vanlige menn» ikke gir meg noe. Med det mener jeg at jeg har møtt en mann.. en mann som er helt vanlig. Han lovebomber meg ikke, han er snill, han vil ta ting rolig,han er stabil. Alt det han andre ikke var, og som jeg falt HARDT for. Denne mannen her gir meg ikke sommerfugler. Men jeg har hørt at det kan også være en god ting. Jeg har ikke klump i magen,eller sommerfugler. Men vi kjenner hverandre ikke heller enda, bare akkurat møttes og tekster hverandre. Ingen date enda. Bør jeg gi det en sjangs selv om jeg ikke føler det i magen? Anonymkode: 00441...781 Det spørs, om du klarer å ta med deg noen av alle gode du råd du får, hvis ikke kanskje det er en god idé å fokusere på seg selv Anonymkode: 77641...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det spørs, om du klarer å ta med deg noen av alle gode du råd du får, hvis ikke kanskje det er en god idé å fokusere på seg selv Anonymkode: 77641...59a Har fokusert på meg selv i flere år,jeg føler meg klar Tar til meg alt av gode råd. Derfor jeg lurer på om det er sånn at uten sommerfugler er det dødfødt liksom… Anonymkode: 00441...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har fokusert på meg selv i flere år,jeg føler meg klar Tar til meg alt av gode råd. Derfor jeg lurer på om det er sånn at uten sommerfugler er det dødfødt liksom… Anonymkode: 00441...781 Om du føler deg klar så er det vel bare å prøve. Hva har du og tape på det? Sommerfugler kan bety at det er spennende bare. Trenger ikke å bety så mye mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har fokusert på meg selv i flere år,jeg føler meg klar Tar til meg alt av gode råd. Derfor jeg lurer på om det er sånn at uten sommerfugler er det dødfødt liksom… Anonymkode: 00441...781 Det tror jeg er et godt tegn. Som du sier er du vant med lovebombing, det føltes bra der og da men var ikke lurt på sikt. Så det er altså ikke lovebombing du er ute etter denne gang? Nå er det ikke sikkert han her er den rette men hva med å gi han en sjans, se om det utvikler seg? Anonymkode: 532cb...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har fokusert på meg selv i flere år,jeg føler meg klar Tar til meg alt av gode råd. Derfor jeg lurer på om det er sånn at uten sommerfugler er det dødfødt liksom… Anonymkode: 00441...781 Du burde jo føle en eller annen gnist. At du kjenner på at du virkelig har lyst å bli bedre kjent med dette mennesket fordi han gjør deg nysgjerrig. Forelskelse kan ta litt tid, men kroppen og hjertet burde allikevel få en form for god reaksjon med en du er interessert i. Anonymkode: d5f40...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du burde jo føle en eller annen gnist. At du kjenner på at du virkelig har lyst å bli bedre kjent med dette mennesket fordi han gjør deg nysgjerrig. Forelskelse kan ta litt tid, men kroppen og hjertet burde allikevel få en form for god reaksjon med en du er interessert i. Anonymkode: d5f40...b92 Det jeg har merket og som gjorde at jeg ønsket å fortsette å snakke med han er personligheten. Han virker som en morsom og fin type…. Men vet ikke hvordan kjemien er i virkeligheten enda…. Har ikke møttes mer enn to ganger. Anonymkode: 00441...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det jeg har merket og som gjorde at jeg ønsket å fortsette å snakke med han er personligheten. Han virker som en morsom og fin type…. Men vet ikke hvordan kjemien er i virkeligheten enda…. Har ikke møttes mer enn to ganger. Anonymkode: 00441...781 Ok. Det er en god start. Og ikke overtenk eller legg for mye i det. Å date er i prinsippet å møte nye mennesker og se om det kan føre til noe mer. Om du trives i selskapet hans så fortsett å møtes. Du vil nok kjenne hva som føles riktig etter hvert ☺️ Anonymkode: d5f40...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja, føler jeg har gjort det. Er 3 år siden det ble slutt, og føler jeg har bearbeidet det godt Anonymkode: 00441...781 Du er nok fortsatt skada av erfaringen, har du bearbeidet det i samarbeid med en psykolog? Anonymkode: b14af...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er nok fortsatt skada av erfaringen, har du bearbeidet det i samarbeid med en psykolog? Anonymkode: b14af...00b Nei ikke psykolog… Anonymkode: 00441...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå