Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt nesten fire år lange forhold tok slutt på torsdag etter en felles avgjørelse. Føler meg bra og tar hver dag som kommer, men lurer på om noen har noen tips til hva man kan finne på som nylig singel? Og hva er uskrevne regler for hva man skal og ikke skal gjøre etter et brudd? Når sletter man bilder av eksen på insta for eksempel, eller når skal man begynne å møte andre menn? Tinder yay or nay? Lenge siden jeg gikk igjennom dette sist 😂

Anonymkode: 8a35a...385

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta det med ro. 

Gjør det som føles riktig. 

Kanskje ikke kaste deg ut i sjekkemarkedet før du er emosjonelt klar og i balanse. 

Ta litt vare på deg selv du nå. 

Anonymkode: 00066...cb4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på alderen din😊🤷‍♀️

Anonymkode: 77f11...62d

• 2 uker senere...
Skrevet

Mitt forhold tok slutt for litt over 2 måneder siden nå.Eg er mest forbanna pga at han utnyttet meg følte eg og oppførte seg frekt mot meg til tider.Vi hadde et sånt langdistanse forhold men han ville ikke mer etter 2 år,eg prøvde å få meg jobb i nærheten av der han bodde men fikk bare negativ respons og hjalp heller ikke når han anklaget meg for å ikke være seriøs med han enda eg reiste opp til han 2 helger i måneden pluss i ferier,helligdager osv.Han kom med et ultimatum til meg.Enten måtte eg flytte opp til han uten jobb og ta sjansen på å bo hos han eller så ble forholdet avslutta.Da begynte problemene å komme for hvor skulle eg få penger fra til mat og betale litt leie for å bo hos han? Leieprisene på bolig der i områdene han bodde var skyhøye og følte at han presset meg ganske mye med ting og tang.Hadde ikke lyst å bo med han med engang for en bør kanskje ikke det? Vil gjerne høre hva andre mener om saken eg har skrevet her.Takk. 🙂 Var bare snill og god mot han hele veien og det var dumt av meg for når min forelskelse gikk bort så gikk det opp for meg mer og mer hvor frekk og uhøflig han var mot meg til tider.Føler nå at eg gjorde det rette med å ikke flytte opp dit han bodde for han er en person som er veldig var for ting og tang og kunne nevne samme ting flere ganger om en sa noe galt.Har sletta han nå fra sosiale medier og kastet alt som minner om han.Han gikk til psykolog men tror ikke det hjalp noe særlig.Synes litt synd på de andre damene som kommer etter meg men er ikke noe eg kan gjøre noe med for de må finne ut av det på egen hånd.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...