Gå til innhold

Elkjøp støvsuger forsikring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

har en robotstøvsuger fra Elkjøp som er inne for 3 gang, jeg sa klart ifra at jeg helst ønsker å heve kjøpet da jeg har gitt den opp. Nå ser jeg det er bestilt reservedeler for den, dvs jeg får den tilbake. Jeg har i mellomtiden kjøpt en ny som er mye bedre.

hva kan jeg gjøre?

har 3 års forsikring på den gamle. Men når den er inne for reparasjon 3 ganger på 1 år er det ikke så fristende å levere tilbake den nye jeg kjøpte. 

men vet ikke hva jeg kan gjøre for å få igjen pengene på den første 

Anonymkode: 7f7f4...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei.

har en robotstøvsuger fra Elkjøp som er inne for 3 gang, jeg sa klart ifra at jeg helst ønsker å heve kjøpet da jeg har gitt den opp. Nå ser jeg det er bestilt reservedeler for den, dvs jeg får den tilbake. Jeg har i mellomtiden kjøpt en ny som er mye bedre.

hva kan jeg gjøre?

har 3 års forsikring på den gamle. Men når den er inne for reparasjon 3 ganger på 1 år er det ikke så fristende å levere tilbake den nye jeg kjøpte. 

men vet ikke hva jeg kan gjøre for å få igjen pengene på den første 

Du tar en telefon i morgen til Forbrukerombudet så forteller de deg hvordan du går frem, fordi dette er langt over hva du skal aksepter. Det er og langt over lovens adgang for selger til å forsøke å utbedrer.

Hva skulle du med forsikring på støvsugeren? Det var da bare bortkastede penger, eller?

Anonymkode: cbb4a...478

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det samme feil alle tre gangene?

Anonymkode: 6af02...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er det samme feil alle tre gangene?

Anonymkode: 6af02...ee3

To ganger samme feil, 1 gang gikk en liten del i stykker. Jeg har forsikring på 3 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...