Gå til innhold

Er det noe der? Eller skal jeg bare glemme det.

Pingleton

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en mellomstor bygd i Trøndelag, med en bar.  Det betyr at man ofte ser de samme menneskene der hver gang man er der. Jeg var lenge avstands-interessert i en fyr (35 år) som ofte var der samtidig som meg.  Vi har mange felles venner.

En kveld for et par måneder siden endte vi opp med å komme i snakk, og snakket hele kvelden. VI dro hjem sammen den kvelden. Det samme skjedde et par uker etter det igjen. Det var veldig koselig, men utover det har vi ikke snakket noe utenom. I det hele tatt.  Har vært på baren flere ganger siden, og da har vi enten snakket litt, eller ikke snakket i det hele tatt utover et "hei". Jeg har tenkt at han ikke er interessert, siden han absolutt ikke tar kontakt, og det ikke har skjedd noe mer mellom oss på rundt en måned.  Men har hørt fra venner at han har sagt ting til dem som tilsier at han er interessert, og mange venner sier at kroppsspråket hans lyser at han er interessert. Han ser etter meg, han setter seg ved siden av meg, og de sier at stemningen i luften mellom oss er tydelig at det er noe der.

Men som sagt har det ikke skjedd noe mer, og vi har ikke snakket i det hele tatt utenom når vi tilfeldigvis møtes på baren. Han er rimelig sjenert og virker litt usikker, og det er jeg også. Så er ikke den aller beste komboen for at det skal skje noe... Kan hende vi begge oppfører oss på måter som gjør at den andre tenker at vi ikke er interessert... 

Men hva tror dere? Er jeg dum som tenker at det er noe der? Når det er så lenge siden det skjedde noe mellom oss, og vi ikke snakker utenom? 

Endret av Pingleton
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tenk om han tenker som deg "H*n tar ikke kontakt, så derfor er h*n ikke interessert.

Så hvorfor ikke ta sjansen? DEN SOM INTE VÅGER, INTE VINNER! 

Anonymkode: 0aa84...150

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To som er like tafatte, dette kan ta tid 😆

Anonymkode: 45291...a3e

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå må dere faktisk bli voksne og snakke sammen. Håpløst om dere ikke klarer å kommunisere sammen allerede i bli-kjent-fasen.

Anonymkode: cc5ad...3cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenk om han tenker som deg "H*n tar ikke kontakt, så derfor er h*n ikke interessert.

Så hvorfor ikke ta sjansen? DEN SOM INTE VÅGER, INTE VINNER! 

Jaa du har rett - det kan godt hende. Og det kan godt hende jeg har fucket opp, siden jeg har datet andre (første date, ikke skjedd noe) etter å ha møtt ham. Ettersom det er en liten by kan det godt hende han har hørt om det. Men siden vi aldri snakker sammen utover disse plutselige møtene på baren har jeg ikke følt at han er interessert i noe mer, og derfor gått på andre første dates. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta motet til deg og ta initiativ! Spør om han vil bli med ut på tur/ kafé/ aktivitet/?noe annet som ikke involverer baren. Tør å vise at du er interessert!

Du vil angre i fremtiden hvis du ikke tar sjansen nå.

Anonymkode: cda47...d53

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tips til hvordan jeg kan ta initiativ? Når vi er på baren er det så utrolig offentlig og er alltid masse folk vi kjenner der, så sliter med å gå bort til ham der og be ham ut liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pingleton skrev (10 minutter siden):

Noen tips til hvordan jeg kan ta initiativ? Når vi er på baren er det så utrolig offentlig og er alltid masse folk vi kjenner der, så sliter med å gå bort til ham der og be ham ut liksom..

Lyst til å gå å ta noe å spise? 

Noe ala "Hørt at burgeren på den *plassen der* er god, lyst til å bli med å spise"

Vanskligere er det faktisk ikke.......

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har rett. Burde sikkert bare gjøre det. Men blir så redd for at han ikke liker meg... At jeg bare er teit som tror en fyr jeg lå med for to måneder siden og nesten ikke snakket med siden liker meg, og ikke klarer å lese at det er helt tydelig at det ikke er noe der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skriv en melding til han å spør om han vi ta en kaffe en dag. 

Anonymkode: 9751d...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skriv en melding til han å spør om han vi ta en kaffe en dag. 

Anonymkode: 9751d...044

Ja så enkelt kan det faktisk gjøres ts.

Anonymkode: 76047...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...