Gå til innhold

Hvordan kjennes vaginale orgasmer ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er K35, og har hatt mye sex, men aldri utforsket meg selv særlig og har aldri kommet vaginal tidligere.

I det siste har jeg testet litt nye ting, og opplevde at jeg under onanering fikk en helt ny opplevelse og følelse inni meg.

Det var som en liten opppbygging inni meg, som etter et par støt fikk en slags «release» som gled over i bitte små veldig myke bølgeaktig følelser. Dette var veldig kortvarig prosess, men til gjengjeld så skjedde det mange ganger etterhverandre, og intensiteten varierte. Da jeg kombinerte det litt senere med den vanlig klitoris orgasmen så ble jeg plutselig multiorgasmisk av det og kom mange ganger.

Den lille oppbyggingen og bølgene var ikke lik som klitoris orgasme i det hele tatt, men det var en oppbygging av nytelse og nedtrapping om og om igjen-  en helt ny følelse opplevelse for meg.. Bare mye mer dempet og rolig på en måte enn klitoris orgasmen…

Jeg lurer på om noen har lignende opplevelser og om kanskje dette kan være en type vaginal orgasme jeg har begynt å få?

Anonymkode: 505d3...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...