AnonymBruker Skrevet 20. januar #41 Del Skrevet 20. januar Det er mange pene folk som ikke er selvsikre også. Kjenner flere jeg vil betegne som vakre som har liten tro på seg selv. Har også møtt folk som ikke er spesielt heldige med utseende som har utstrålt en veldig selvsikkerhet. Du må begynne å snakke til deg selv som du ville gjort til din beste venn. Tro på at du er verdt noe og god til noe uavhengig av hvordan du ser ut. Anonymkode: 38562...a0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #42 Del Skrevet 20. januar Hva med å akseptere at ikke du liker hvordan du ser ut, og heller jobbe med å forstå hvor lite det faktisk betyr at du ser sånn ut eller sånn ut? Kommer verden til å forandre seg om du får tykkere hår eller tynnere lår? Nei. Kommer verdens befolkning i ubalanse, eller inntrer en ny pandemi hvis du skulle få rundere pupper? Nei, ikke det heller. Det er faktisk vanskelig å finne noe som betyr mindre enn hvordan akkurat du ser ut. Løft hodet og lev livet slik at i alle fall DU har glede av det. Anonymkode: 15717...202 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #43 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 16.36): Er 38, så... okei. Anonymkode: 7b0be...b52 Ekspander Jeg mente ikke bokstavelig talt deg, jeg kunne skrevet "en" eller "man" i stedet, da. Poenget er at det ikke er så mye vits å legge all sin verdi i utseendet i og med at det er forgjengelig. Da får man et kjempeproblem når det blir borte. Anonymkode: 3c8b9...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #44 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 18.13): Jeg mente ikke bokstavelig talt deg, jeg kunne skrevet "en" eller "man" i stedet, da. Poenget er at det ikke er så mye vits å legge all sin verdi i utseendet i og med at det er forgjengelig. Da får man et kjempeproblem når det blir borte. Anonymkode: 3c8b9...40c Ekspander Sant nok, selv om jeg har sett mange eldre folk som ser bra ut. Anonymkode: 7b0be...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #45 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 16.45): Kvinner driter i det indre. Du må se bra ut og ha penger. Det er det eneste som betyr noe. Så det kan være vanskelig å være selvsikker i disse dager. Anonymkode: 01d89...619 Ekspander Veldig flott med generaliseringer. Keep up the good work. 👍 Snart blir det gullmedalje på deg. 🏅 Anonymkode: e6bb5...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #46 Del Skrevet 20. januar Hvis man anser seg selv som mindre pen, må man nesten jobbe med seg selv for å ha troen på at man er attraktiv på andre måter. Jeg ser absolutt ikke ut som en supermodell, men har aldri hatt problemer med å få meg verken kjærester eller ONS, av en eller annen grunn. Handler nok mer om personlighet enn utseende. Anonymkode: e6bb5...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #47 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 20.15): Hvis man anser seg selv som mindre pen, må man nesten jobbe med seg selv for å ha troen på at man er attraktiv på andre måter. Jeg ser absolutt ikke ut som en supermodell, men har aldri hatt problemer med å få meg verken kjærester eller ONS, av en eller annen grunn. Handler nok mer om personlighet enn utseende. Anonymkode: e6bb5...75d Ekspander Er du mann? Anonymkode: 7b0be...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #48 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 15.52): Det er det indre som teller, men hvordan være selvsikker hvis man er stygg? Man får mye negative signaler fra andre, man blir ignorert mer, avvist mer og behandlet dårligere. Hvordan skaffe selvtillit i slike omgivelser? Det blir som å forvente at man skal gro en hage på planeten Mars. Noen råd her? Anonymkode: 7b0be...b52 Ekspander Ikke noe problem. Gi fae.. I hva andre synes. og stol på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #49 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 20.37): Er du mann? Anonymkode: 7b0be...b52 Ekspander troll. register Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #50 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 16.10): Jeg har bikket 50 år, og har helt ærlig til gode å møte en eneste person som utseendemessig er "stygg". Noen er mer og mindre heldige med utseendet. Men jeg tar heller en partner som ikke har noe spesielt godt utseende så lenge det er denne personen som jeg har kjemi med og personen er hyggelig å være sammen med, har respekt for andre, er opptatt av verden vi lever i, har omtanke for andre, ikke ruser seg, ikke er voldelig. Helt dønn seriøst så blir en person attraktiv av utseende for meg hvis jeg liker personen, enten det er for vennskap eller som kjæreste. Det hver av oss kan gjøre noe med, det er å ha god hygiene, kle oss greit (trenger ikke være veldig fint, typete, moderne osv.), og ha interesse for andre og det samfunnet vi lever i. Vi kan alle gjøre det beste vi greier ut av det vi har fått utlevert. Det betyr ikke at vi alle skal bli vakre og rike og ha høy status. Men vi kan akseptere at denne kroppen og utseendet, det er den vi skal leve med hele livet, og dermed vil vi få det bedre om vi aksepterer dette. Ingen er fornøyd med alt ved seg selv, men vi kan akseptere at vi er som vi er, og så gjøre det beste ut av det. Vi kan spise sunt så vi får mer energi, vi kan trene så vi fysisk og mentalt er sterkere, vi kan jobbe langsiktig og bevisst for å ha et bedre nettverk rundt oss (har man ikke det, så må man jobbe for å skape nærer relasjoner), av personer som ser oss for den vi er og liker akkurat den vi er. Og det å ha interesser som gjør at man møter andre, har et fellesskap med, det er viktig, for da får man tilbakemeldinger på den man er og hva man gjør sammen. Jeg er helt sikker på at du er mer enn god nok! Gjør det beste ut av det du har. Og om det er flere rundt deg som trykker deg ned, ta avstand, kom deg ut og møt andre personer som kan bli en del av ditt nye, langt bedre nettverk! Anonymkode: cdeae...6be Ekspander Gospel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #51 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 16.10): Hvordan være selvsikker hvis man er "direkte upen"? Anonymkode: 7b0be...b52 Ekspander Samme. Gi fae.. i hva andre synes. Finn styrke inni deg selv. Slutt å bruke ordet 'man' Som var forbeholdt Kongen og betyr meg i opphøyd tredjeperson. og si JEG MEG MIN for å øke din egen bevisthet om deg selv. for din egen del. Om noen klager. Be dem fylle ut tre håndskrevne sider og sende dem til personalavdelingen der de jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #52 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 16.45): Kvinner driter i det indre. Du må se bra ut og ha penger. Det er det eneste som betyr noe. Så det kan være vanskelig å være selvsikker i disse dager. Anonymkode: 01d89...619 Ekspander riktig, og feil. Du vet at kvinner driter i alt annet enn penger og brannslange, for ALLE. Med andre ord. du er ikke verre enn nestemann om du gidder bry deg. Gi f... og damene ser det. Jeg er 55 og uføretrygdet. Om jeg virkelig vil meg selv så vondt, så er det bare å gå ut og hente en dame. Fordi jeg ikke bryr meg. Desperasjon er red flg #1 for damene. og de lukter det før du kommer inn i rommet. Gi f... og du vil bli overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #53 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 17.17): Kvinner skiller seg fordi mannen bli mindre attraktiv med årene? De ble først sammen med en kjekkas som så ble mindre pen når han bikket 50? Anonymkode: 4e86e...5b4 Ekspander Ja, det òg. Og så er det mange kjekkaser som er drittsekker. Anonymkode: 01d89...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 22. januar #54 Del Skrevet 22. januar Det er egentlig helt umulig med mindre man har en medfødt robusthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #55 Del Skrevet 22. januar Nowayback skrev (På 22.1.2025 den 19.00): Det er egentlig helt umulig med mindre man har en medfødt robusthet. Ekspander Nei nei, det er ikke umulig i det hele tatt, det kan læres. Er man ung kan man trøste seg med at det ofte blir bedre med alder. Anonymkode: 3c8b9...40c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #56 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 15.52): Det er det indre som teller, men hvordan være selvsikker hvis man er stygg? Man får mye negative signaler fra andre, man blir ignorert mer, avvist mer og behandlet dårligere. Hvordan skaffe selvtillit i slike omgivelser? Det blir som å forvente at man skal gro en hage på planeten Mars. Noen råd her? Anonymkode: 7b0be...b52 Ekspander jeg tør påstå at det må være lettere å ha god selvtillit når man er mindre pen? altså, folk ypper seg i større grad med pene folk, fordi de er attraktive, man finner liksom alle slags mulige unnskyldninger til å i det hele tatt interaktere med attraktive personer. det er litt som med fete biler, de får mer oppmerksomhet, man skal ha litt pondus for å kjøre dem, man stikker seg ut, folk skal kappkjøre... og pene mennesker må kompensere med å ha enda bedre selvtillit enn den normalt utstyrte på utseendefronten.. er du sikker på at du er stygg? hva hvis du er helt normal.. det jeg pleier å synes er stygt er når selvbildet ikke matcher fasaden, dvs, det matcher at en pen person synes de er bedre enn andre.. man får jo tross alt litt eye Candy 😅🙈 men når en person som ikke gir en noe overhodet tenker at de er bedre enn en, eller har sånne vibber, så lurer jeg litt på hvordan de klarer det. om de er så uspiselige at folk bare gir dem rett, sånn at de får et feil bekreftelsesgrunnlag å ta utgangspunkt i. Anonymkode: 4a955...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #57 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 23.15): jeg tør påstå at det må være lettere å ha god selvtillit når man er mindre pen? altså, folk ypper seg i større grad med pene folk, fordi de er attraktive, man finner liksom alle slags mulige unnskyldninger til å i det hele tatt interaktere med attraktive personer. det er litt som med fete biler, de får mer oppmerksomhet, man skal ha litt pondus for å kjøre dem, man stikker seg ut, folk skal kappkjøre... og pene mennesker må kompensere med å ha enda bedre selvtillit enn den normalt utstyrte på utseendefronten.. er du sikker på at du er stygg? hva hvis du er helt normal.. det jeg pleier å synes er stygt er når selvbildet ikke matcher fasaden, dvs, det matcher at en pen person synes de er bedre enn andre.. man får jo tross alt litt eye Candy 😅🙈 men når en person som ikke gir en noe overhodet tenker at de er bedre enn en, eller har sånne vibber, så lurer jeg litt på hvordan de klarer det. om de er så uspiselige at folk bare gir dem rett, sånn at de får et feil bekreftelsesgrunnlag å ta utgangspunkt i. Anonymkode: 4a955...114 Ekspander nå vaste jeg bare sikkert. sorry TS. Anonymkode: 4a955...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå