Tt00pp Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Hei 🙂 Plutselig sluttet lyden å funke når jeg bruker bluetooth i bilen. Lyden funker på vanlig radio, bare bluetooth som det ikke kommer lyd fra. Kobler meg til, men kommer ingen lyd. Prøvd å fjerne enheten og koble til på nytt, spille noe fra forskjellig apper.. Opel Mokka 2013. Dette skjedde helt plutselig, hva kan jeg prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar Er tlf og apper oppdatert? Om ikke prøv det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tt00pp Skrevet 20. januar Forfatter #3 Del Skrevet 20. januar tdm900 skrev (18 minutter siden): Er tlf og apper oppdatert? Om ikke prøv det. Ja alt er oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar Funker det å spille lyd på andre bluetooth enheter fra mobilen din? Anonymkode: 55a29...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tt00pp Skrevet 20. januar Forfatter #5 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Funker det å spille lyd på andre bluetooth enheter fra mobilen din? Anonymkode: 55a29...1ef Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå