visp Skrevet 20. januar #41 Del Skrevet 20. januar Det som er så deilig med the Well er at det er lov å tisse i vannet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #42 Del Skrevet 20. januar aksase skrev (1 time siden): Det er påbudt å være naken i badstuer og saunaer(bortsett fra nevnte tirsdager), men da kan man dekke seg til med håndkle og/eller pesthemal. Det er valgfritt å bruke badetøy eller være naken i bassengene(igjen, unntatt på tirsdager hvor badetøy er obligatorisk). The well anbefaler at man er naken og det begrunner de veldig fint på denne siden: https://thewell.no/artikkel2/den-nakne-sannhet/ Og her er The Wells info for førstegangsbesøkende https://thewell.no/ditt-spabesok/ditt-forste-besok/ Her kan du lese mye om det som kalles "den kontinentale spa-kulturen" som The Well er en del av, og alene om i Norden. https://www.nakedwanderings.com/?s=nude+spa Ja, nettopp. Man kan dekke seg til i badstuen også. Det er ikke påbudt å være naken i badstuen. Men man kan ikke ha badetøy. Man må ha hådkle eller pesthemal. Anonymkode: d804c...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #43 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jeg helt enig i. Hvorfor må så mange problematisere nakenhet? Anonymkode: 558b7...097 En problematiserer ikke nakenhet selv om en ikke ønsker å gå naken over alt eller å ønske å se nakne mennersker over alt. Igjen: en kan helt fint ha en sunt forhold til kropp, både sin egen og andres selv om en ønsker å beholde klær på under spa besøk😊 Anonymkode: 9e332...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #44 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er 100% løgn. All seksuell aktivitet på spaanlegget er strengt forbudt, og vaktene går rundt for å se at alle følger reglene. Anonymkode: d4fb4...345 Hehe, de følger svært dårlig med🤭 Anonymkode: 908f3...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #45 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, nettopp. Man kan dekke seg til i badstuen også. Det er ikke påbudt å være naken i badstuen. Men man kan ikke ha badetøy. Man må ha hådkle eller pesthemal. Anonymkode: d804c...67e Man MÅ ikke, man KAN ha. Anonymkode: 558b7...097 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #46 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Bare fordi det står om i dagbladet betyr ikke at det er sant. Uten bevis stemmer det ikke. Hotellet er en ting, men det å ha sex på spaanlegget er fortsatt forbudt. Anonymkode: d4fb4...345 Har du lest avisen?? Intervjuvet folk som pleier å gjøre det, episode på nett og om det. Vaktene prøver å avverge det men ikke godt nok, kanskje de ser på.. Anonymkode: adfa0...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #47 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis mannen din planlegger å ha sex med andre bak ryggen din, så tror jeg ikke det hjelper så mye fra eller til om han tar med seg badebuksa ut døra, eller ikke. Anonymkode: d9aa3...ef8 No bader ikke mannen da så det er ikke noe problem og om han hadde gjort det så hadde jeg stolt på han og omvendt! Anonymkode: adfa0...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #48 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kjenner noen som la ut om hvor gøy dette var og alle som hadde seg der, og at det var vakter å passer på… hun fortalte dette til meg og samboeren min. Så tenkte jeg at dette er virkelig ikke for meg, mens samboer virket positiv. Det irriterte meg litt og bekymret meg. Mulig jeg ikke er trygg nok i min egen kropp, men er dette normalt å synes er helt ok og supert? Kanskje jeg er vel boring… har jo tenkt at jeg er det. Anonymkode: 04814...e20 De eneste som tror at the well er en eneste stor saunaorgie er surprise, surpise: De som aldri har vært på the well. Anonymkode: e8d1b...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #49 Del Skrevet 21. januar Jeg har vært der mange ganger og elsker det. Det er deilig å være naken, uten fokus på kropp. Nå er jeg riktignok snart 50, så det er ingen som er veldig interessert i å titte på meg, men jeg opplever heller ikke at andre stirrer på hverandre. Det er absolutt mulig å ha seg, kanskje mer i badstuene enn bassengene, men det er heldigvis veldig sjelden. Jeg kjenner en som er utestengt på livstid etter at han ble tatt, og det synes jeg er en helt naturlig konsekvens. Anonymkode: 7eb1d...54d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #50 Del Skrevet 21. januar Vi begge synes andre nakne folk er temmelig frastøtende. Ikke ønsker vi å være nakne foran andre heller. Folk har ulige behov og lyster. Det finnes tilbud for alle😊 Anonymkode: 197e1...0f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #51 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Man MÅ ikke, man KAN ha. Anonymkode: 558b7...097 Det jeg mener er at hvis man ikke vil være naken i badstuen, så kan man ikke ha badetøy. Hvis man ikke vil være naken, så må man ha håndkle og ikke badetøy Anonymkode: d804c...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #52 Del Skrevet 25. januar De gangene jeg har vært der så er det veldig mange par i alle slags aldre som er der, så ikke akkurat unormalt for folk å dra dit med kjæresten! Og Ifølge flere bekjente og datingpodcaster har nakendate på the well tydeligvis blitt mer og mer populært, så er nok mange som vil utfordre komfortsonen litt ekstra i datinglivet og. Anonymkode: 41521...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #53 Del Skrevet 25. januar Maia70 skrev (På 20.1.2025 den 17.38): Hvor var det alle hadde seg på spa? Høres ut som noens seksuelle fantasi, tror det passer best på seksualforumet. Som jeg har blokkert forresten pga alle de rare og ekle trådene der. jeg har etterspurt denne funksjonen. trodde ikke den fantes? hvordan gjør man det? 😅 synes også det er ekkelt. Anonymkode: 15b63...0be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 25. januar #54 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): jeg har etterspurt denne funksjonen. trodde ikke den fantes? hvordan gjør man det? 😅 synes også det er ekkelt. Anonymkode: 15b63...0be Her, gå på innstillinger, og husk å lagre når du har krysset av de underforumene du ikke vil se: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #55 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 15.28): De eneste som tror at the well er en eneste stor saunaorgie er surprise, surpise: De som aldri har vært på the well. Anonymkode: e8d1b...b60 Det er ingen orgie, men det er folk som prøver å ha sex der. Anonymkode: da1de...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #56 Del Skrevet 26. januar Ta dere en tur rundt om i Europa på spa, så vil dere oppleve at nakenhet er 100% naturlig. Det er bare vi nordmenn som ikke greier oppføre oss. Litt som med alkohol; vi greier liksom ikke beherske oss og gjøre det til noe naturlig. Først gang på spa, hvor menn og kvinner gikk nakne, så hadde jeg litt hjertebank når jeg så den første nakne kvinnen, men det gikk fort over og for meg er det ingenting seksuelt over dette. Anonymkode: 558b7...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #57 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 16.10): Det er selvsagt ikke tillatt å ha sex på the well. Bortsett fra når eieren stenger saunaen.. Anonymkode: 7bfbd...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå