AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Kjenner noen som la ut om hvor gøy dette var og alle som hadde seg der, og at det var vakter å passer på… hun fortalte dette til meg og samboeren min. Så tenkte jeg at dette er virkelig ikke for meg, mens samboer virket positiv. Det irriterte meg litt og bekymret meg. Mulig jeg ikke er trygg nok i min egen kropp, men er dette normalt å synes er helt ok og supert? Kanskje jeg er vel boring… har jo tenkt at jeg er det. Anonymkode: 04814...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar Det å være naken på Spa er jo helt vanlig i en rekke kulturer. I Tyskland blir du sett stygt på om du kommer med badetøy. Å "ha seg" har jeg aldri hørt om eller vært borte i, heller ikke her i Norge. Anonymkode: d9aa3...ef8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar Det er det siste jeg kunne tenkt meg, skjønner ikke greia. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det å være naken på Spa er jo helt vanlig i en rekke kulturer. I Tyskland blir du sett stygt på om du kommer med badetøy. Å "ha seg" har jeg aldri hørt om eller vært borte i, heller ikke her i Norge. Anonymkode: d9aa3...ef8 Jo hun kunne fortelle å ha hatt seg flere ganger i bassenget. Dette var på the well. så jeg virket som den mest kjipe i verden Anonymkode: 04814...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo hun kunne fortelle å ha hatt seg flere ganger i bassenget. Dette var på the well. så jeg virket som den mest kjipe i verden Anonymkode: 04814...e20 Det er selvsagt ikke tillatt å ha sex på the well. Anonymkode: c247f...43e 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo hun kunne fortelle å ha hatt seg flere ganger i bassenget. Dette var på the well. så jeg virket som den mest kjipe i verden Anonymkode: 04814...e20 Hun lyver. Eller du har bare laget en tråd for å "underholde" deg selv. Anonymkode: d9aa3...ef8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar Helt normalt i utlandet. Blir liksom å møte toppløs på stranden i Spania ingen bryr seg. Men med en gang man er i Norge så tror alle dette er noe sexualisert 😂 Anonymkode: c7992...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar Det å være naken på The Well er helt normalt. Nei, det er ikke normalt å ha seg i bassenget på The well, og det er strengt forbudt... Hvorfor er det så ekstremt viktig for nordmenn å svartmale ett høystatus spaanlegg? Jeg er på the well hver måned og har aldri sett noe snusk på spaanlegget. Hva folk gjør på hotellrommene gir jeg blanke faen i. Sikkert like ekkelt på de rommene som samtlige andre hotell. Anonymkode: d4fb4...345 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det å være naken på The Well er helt normalt. Nei, det er ikke normalt å ha seg i bassenget på The well, og det er strengt forbudt... Hvorfor er det så ekstremt viktig for nordmenn å svartmale ett høystatus spaanlegg? Jeg er på the well hver måned og har aldri sett noe snusk på spaanlegget. Hva folk gjør på hotellrommene gir jeg blanke faen i. Sikkert like ekkelt på de rommene som samtlige andre hotell. Anonymkode: d4fb4...345 Dette er en jeg kjenner godt. Hun hadde ikke sagt det om det ikke stemmer. Anonymkode: 04814...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er en jeg kjenner godt. Hun hadde ikke sagt det om det ikke stemmer. Anonymkode: 04814...e20 Det er 100% løgn. All seksuell aktivitet på spaanlegget er strengt forbudt, og vaktene går rundt for å se at alle følger reglene. Anonymkode: d4fb4...345 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er 100% løgn. All seksuell aktivitet på spaanlegget er strengt forbudt, og vaktene går rundt for å se at alle følger reglene. Anonymkode: d4fb4...345 Tror ikke TS får nok underholdning på seksualforumet i dag.. da stadig flere av oss bare har blokkert det 😂 Anonymkode: d9aa3...ef8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar Not my cup of tea. Det går fint an å ha et naturlig forhold til kroppen sin, til nakenhet uten at en ønsker å være naken hele tiden med alle mennesker over alt. På spa liker jeg å være påkledd og har ingen plan om å gå der det er normalt å ikke være påkledd. Heldigvis er det er flertall av de der det er normalt med klær og det sier også noe om hva flertallet av mennesker ønsker. Hadde flere mennesker ønsket å være naken eller å ha seg overalt hadde det også vært flere spa anlegg hvor dette hadde vært helt normalt. Anonymkode: 9e332...030 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar Hvor var det alle hadde seg på spa? Høres ut som noens seksuelle fantasi, tror det passer best på seksualforumet. Som jeg har blokkert forresten pga alle de rare og ekle trådene der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar Å ha seg er jo helt irrelevant... Man har seg ikke på nudiststrand eller på naturistcamp. Anonymkode: 504ff...6b0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar Selv om det er vakter der var det tydeligvis mulig ja. Hun hadde hatt seg der flere ganger, og dette er en jeg kjenner godt. Hadde ikke sagt det om det ikke stemmer. Gjorde det mer spennende at det var forbudt og det kunne gjøres i basseng og jacuzzi slik jeg oppfattet det. Var jo ikke lov, men mulig likevel om man var diskret. poenget med tråden her var at jeg synes det var ubehagelig at hun «fremsnakket» dette som at jeg var unormal, og kjente det provoserte meg at hun skulle fortelle dette til samboeren min som at dette var super normalt, og jeg virket kjip… fordi jeg ville ikke gjort det. Så tenkte jeg kanskje jeg var usikker på min egen kropp, men er egentlig ikke det…. uansett tenker det er mer normalt å ikke ville gå rundt naken enn å gå rundt naken. så samboer kan bare leve i håpet, det kommer ikke til å skje Anonymkode: 04814...e20 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #16 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er 100% løgn. All seksuell aktivitet på spaanlegget er strengt forbudt, og vaktene går rundt for å se at alle følger reglene. Anonymkode: d4fb4...345 Ikke noe problem å ha sex der. Står i avisene og vet om flere som gjør det. De avtaler på forum og har sex bak ryggen på partnerne sine! Hadde ikke hatt noe behov for å gå enn sånn plass, ikke mannen heller! Spa er deilig, men må du være naken? nei takk.. Anonymkode: adfa0...7dd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #17 Del Skrevet 20. januar Jeg på min side kan ikkje skjønne hvorfor dette ikke er normal og hvorfor vi ikke har mange slike steder i Norge. Anonymkode: 603ee...3a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #18 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ikke noe problem å ha sex der. Står i avisene og vet om flere som gjør det. De avtaler på forum og har sex bak ryggen på partnerne sine! Hadde ikke hatt noe behov for å gå enn sånn plass, ikke mannen heller! Spa er deilig, men må du være naken? nei takk.. Anonymkode: adfa0...7dd Hvis mannen din planlegger å ha sex med andre bak ryggen din, så tror jeg ikke det hjelper så mye fra eller til om han tar med seg badebuksa ut døra, eller ikke. Anonymkode: d9aa3...ef8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #19 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ikke noe problem å ha sex der. Står i avisene og vet om flere som gjør det. De avtaler på forum og har sex bak ryggen på partnerne sine! Hadde ikke hatt noe behov for å gå enn sånn plass, ikke mannen heller! Spa er deilig, men må du være naken? nei takk.. Anonymkode: adfa0...7dd Bare fordi det står om i dagbladet betyr ikke at det er sant. Uten bevis stemmer det ikke. Hotellet er en ting, men det å ha sex på spaanlegget er fortsatt forbudt. Anonymkode: d4fb4...345 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #20 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjenner noen som la ut om hvor gøy dette var og alle som hadde seg der, og at det var vakter å passer på… hun fortalte dette til meg og samboeren min. Så tenkte jeg at dette er virkelig ikke for meg, mens samboer virket positiv. Det irriterte meg litt og bekymret meg. Mulig jeg ikke er trygg nok i min egen kropp, men er dette normalt å synes er helt ok og supert? Kanskje jeg er vel boring… har jo tenkt at jeg er det. Anonymkode: 04814...e20 Jeg har vært på flere og stortrives. Kropp er kropp og hvordan andre ser ut, tenker jeg ikke noe som helst på. Bryr meg heller ikke om hva andre synes om min kropp. Fordelen på sånne steder, er at man blir mindre og mindre fokusert på andres og egen kropp etter et par, tre besøk K55 Anonymkode: b29ab...ab7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå