AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Kan det være noe feil på testen, eller er den veldig nøyaktig? Tok en sånn test for noen dager siden, når jeg var 5+5, men testen viste bare 1-2 uker. Anonymkode: 237b9...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #2 Del Skrevet 53 minutter siden Det kan skje feil. Har du tatt noen strimmeltester, og hvor sterk er streken der? Husk at 1-2 på clearblue er antall uker etter eggløsning, så rundt 3-4 uker. Jeg har fått 3+ på clearblue når teststreken har vært like sterk som kontrollstreken på strimmeltestene. Anonymkode: c6401...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 44 minutter siden #3 Del Skrevet 44 minutter siden Det kan skje, det handler om hvor høy konsentrasjon det er i urinen du tester med. Jeg brukte lang tid på å gå opp i uker på den testen, men tok blodprøve og hcg stigningen i blodet var helt normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå