AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar Jeg elsker at hun sitter på brystet mitt. Jeg ser den hårete fitta og hører hennes ertende latter. Hun smiler ned mot meg. Det er noe med seg smilet også. Hun tesser meg før hun aker seg nedover og jeg får komme inn i henne. Liker dere damer å sitte oppå? Anonymkode: f1edb...f2e 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg elsker at hun sitter på brystet mitt. Jeg ser den hårete fitta og hører hennes ertende latter. Hun smiler ned mot meg. Det er noe med seg smilet også. Hun tesser meg før hun aker seg nedover og jeg får komme inn i henne. Liker dere damer å sitte oppå? Anonymkode: f1edb...f2e Og menn, liker dere det? Hva vil dere hun skal gjøre mens hun sitter der,? Ts Anonymkode: f1edb...f2e
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar Er greia at hun sitter oppå deg så du ikke kommer deg løs? Og hvor lenge skal hun sitte der? Hva ønsker du at hun gjør? Er det en greie at hun smører saftene utover deg? Jeg kan jo sitte nederst på magen hans/øverst på bekkenet, og eks kna puppene mine eller la han se at jeg stimulerer klitten, men tror ikke det er en fetisj, bare at det er digg å se han kåt lissom Anonymkode: 0ee02...654 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar Med mindre jeg sitter på ansiktet hans så er jo ikke det der særlig givende🤷♀️ Anonymkode: 4939c...242 7
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar Hørt om Facesitting men ikke det der. Elsker selv når damer sitter på meg, men på nesa mi for meg Anonymkode: 1a930...2fe 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er greia at hun sitter oppå deg så du ikke kommer deg løs? Og hvor lenge skal hun sitte der? Hva ønsker du at hun gjør? Er det en greie at hun smører saftene utover deg? Jeg kan jo sitte nederst på magen hans/øverst på bekkenet, og eks kna puppene mine eller la han se at jeg stimulerer klitten, men tror ikke det er en fetisj, bare at det er digg å se han kåt lissom Anonymkode: 0ee02...654 Kanskje erte meg litt med at jeg ikke kommer løs ja. Gjerne smøre saftene i fjeset mitt eller på brystet. Det er noe med den stillingen, kombinert med å bli littt dominert og terget. Anonymkode: f1edb...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Med mindre jeg sitter på ansiktet hans så er jo ikke det der særlig givende🤷♀️ Anonymkode: 4939c...242 Det virker opphissende på deg som dame åbsitte på ansiktet hans? Anonymkode: f1edb...f2e
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hørt om Facesitting men ikke det der. Elsker selv når damer sitter på meg, men på nesa mi for meg Anonymkode: 1a930...2fe Hva er det beste med det for deg? Anonymkode: f1edb...f2e
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det virker opphissende på deg som dame åbsitte på ansiktet hans? Anonymkode: f1edb...f2e Det er da mange som synes det er en deilig stilling for oralsex? Anonymkode: 4939c...242 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er da mange som synes det er en deilig stilling for oralsex? Anonymkode: 4939c...242 Den er jo som skapt for oralsex da😍 Anonymkode: f1edb...f2e 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Den er jo som skapt for oralsex da😍 Anonymkode: f1edb...f2e La tungespissen leke med klitten hennes. Til hun kommer. Så må hun gjerne smøre saftene I fjeset mitt. 😍 Anonymkode: f1edb...f2e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå