AnonymBruker Skrevet 21. januar #81 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 11,4 kg er jo en del, bærer ikke det langt med én hånd, og min kan ikke klikkes inn, den monteres med belter som er et helvete å få under skinnene i bilen min, brukte over 40 minutter sist og måtte til slitt til med strips for å få det til. Anonymkode: e3d34...7a2 Da har du jo ikke axkid one two slik du sier 😅 Anonymkode: 188a6...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #82 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): 11,4 kg er jo en del, bærer ikke det langt med én hånd, og min kan ikke klikkes inn, den monteres med belter som er et helvete å få under skinnene i bilen min, brukte over 40 minutter sist og måtte til slitt til med strips for å få det til. Anonymkode: e3d34...7a2 Det er ikke axkid one two/2, den kan ikke monteres med belter. Kan jeg foreslå at du bytter til en axkid one i stedet, hvis du sliter så fælt med å montere stolen du har og tyr til strips(!)? https://www.jollyroom.no/bilstoler/bilstoler/i-size/axkid-one-2-bakovervendt-bilstol-tar Anonymkode: 83b40...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå