AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar Bruker Campus Inkrement til å lære meg matte 1P, men vurderer om jeg bør kaste meg på annen privatundervisning i tillegg, typ Sonans, Kublakan eller Ask undervisning. Noen med erfaring? Anonymkode: f603a...1a8
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar 1P er jo barnemat. Vil tro Campus Inkrement + youtube holder i massevis. Evt kan du jo se hva som er pensum og bruke khan academy gratis. Anonymkode: 5ef13...c86
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 1P er jo barnemat. Vil tro Campus Inkrement + youtube holder i massevis. Evt kan du jo se hva som er pensum og bruke khan academy gratis. Anonymkode: 5ef13...c86 Ja, hittil går matten fint, men vil være helt sikker på at Campus Inkrement er «bra nok». Jeg er tvilende til hvor eksamensrettet det er, og forstår ikke helt hva det vil si at noe er eksamensrettet. Man må jo fortsatt ha forståelsen på plass for å mestre eksamen.. Anonymkode: f603a...1a8
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar Jeg var veldig fornøyd med Cosinus på nett. Oppgaver fra Sinus-bøkene, med løsningsforslag. Video til hvert delkapittel. Betalte 500 kr eller noe, fikk tilgang til alt fra 1P til R2. Likte det bedre enn Campus Inkrement. Så alle videoene, gjorde alle oppgavene og deretter gikk jeg over på eksamensoppgaver. Fikk 5 i 1P og 2P. Hadde 2 fra vgs. Anonymkode: e5988...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg var veldig fornøyd med Cosinus på nett. Oppgaver fra Sinus-bøkene, med løsningsforslag. Video til hvert delkapittel. Betalte 500 kr eller noe, fikk tilgang til alt fra 1P til R2. Likte det bedre enn Campus Inkrement. Så alle videoene, gjorde alle oppgavene og deretter gikk jeg over på eksamensoppgaver. Fikk 5 i 1P og 2P. Hadde 2 fra vgs. Anonymkode: e5988...e0c Takk for godt svar og gode tips! Og gratulerer med gode karakterer! Godt jobba!! 👏👏 Bare for ordensskyld - det er denne boka? Anonymkode: f603a...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå