late_argument Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Noen som har erfaring her? Gjerne om du har fra bankens side også. Jeg kan få et bedre tilbud, men vi snakker maks 0,4 %. Er dette et godt nok forhandlingsgrunnlag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar Du kan sikkert få en bedre rente med en avtale der du f.eks har bare 12 uttak i året ! gang i mnd Eller enda bedre hvis du kan binde pengene på kontoen et år Spør om du kan få se de alternative tilbudene de har i bnken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar Mener du på lån eller på innskudd? På lån er ikke 0,4% mindre nødvendigvis så dårlig. Gi beskjed til nåværende bank om det og se om de matcher. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
late_argument Skrevet 20. januar Forfatter #4 Del Skrevet 20. januar Glemte å nevne det: er boliglån Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar Jeg har fått finansieringsbevis i to banker, og tenker å prøve å forhandle rente☺️Usikker på utfallet, men taper ingenting i forsøket😄 Anonymkode: c7a62...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar I fjor brukte jeg flere timer på å innhente bindende tilbud fra flere banker (stoler ikke på reklametilbud, spesielt siden jeg har en enebolig i distriktsnorge som Bulder/nybygger osv. ikke tar i med ildtang). Var på nippet til å akseptere det beste tilbudet jeg fikk, men avtalte et telefonmøte med nåværende bank. Det tok ganske nøyaktig 15 sekunder ut i samtalen før jeg fikk "det kan du få hos oss også" til svar. Bankene tjener lassevis med penger nå og jeg tror de har mye mer å gå på enn det de pusher ut i reklame/Finansportalen. Anonymkode: 14f11...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå