Gå til innhold

Det fineste komplimentet jeg har fått

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lille meg_*
Skrevet

Jeg ble så glad. Jeg fikk et kompliment av kjæresten min som jeg synes er noe av det fineste noen har sagt til meg noen gang. Han sa: "Du er det eneste menneske jeg aldri har vært sjenert ovenfor" Så mye som ligger i de ordene om hvordan han stoler på meg. Jeg synes det var utrolig fint, og ble rørt.

Noen som har andre fine, litt spesielle komplimenter de vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fint sagt!

Min kjære sa en gang til meg " jeg greier ikke å konsentrere meg på jobb lenger, for jeg sitter bare å tenker på deg."

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Dette har jeg skrevet i en annen tråd, men jeg svever stadig på det. Samboeren min sa at hvis han skulle beskrive meg til noen venner som ikke hadde truffet meg, ville han sagt "hun er litt smartere enn meg og mye penere enn meg" :hjerter_rundt:

Skrevet

I forbindelse med en ny litt spesiell bikini jeg har kjøpt meg nå, så prøvde jeg den for han før jeg tok av lapper og sånn ettersom den var så dyr så måtte jeg være sikker på at han også syntes den var fin, da sa han.

Det der er faktisk noe av det fineste jeg har sett :-)

Ble helt rørt, og reiv av lappene med det samme hihi

Skrevet

Jeg blir såklart glad for komplimenter som: du er så pen, søt etc

Men for noen dager siden sa samboeren min til meg at jeg var av de aller smarteste. Det veier nok en del tyngre for meg enn å høre at jeg har ei fin rumpe. Som forøvrig også er et hyggelig komplement. :sjarmor:

Ellers liker jeg å få komplimenter på at jeg gjør noe bra på skolen feks (tar en kreativ utdannelse). Og komplimenter som går på hvordan jeg er som person er også hyggelig å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...