Gå til innhold

Vil dere menn vite om damer er forelsket i dere, til tross for at det ikke kan bli noe grunnet livssituasjon? Hvordan forholder du deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss f.eks. si en dame er forelsket i deg, vil du da vite det? Men at en av deres eller begges livssituasjon gjør det slik at det ikke kan bli noe. Hva tenker det? Hva syns du om at noen er forelsket i deg? Hva tenker du om denne personen?

Anonymkode: 64b54...a77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt ullent spørsmål. Hva slags livssituasjon?

Og hva mener du med «å få vite»?

Er det f.eks. Dere begge er gift og du løper bort og sier det?

Anonymkode: 28320...028

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

For guds skyld, la være. Ha litt selvrespekt.. ikke minst respekt for den andre uvitende parten. 

Du har sunket ganske lavt bare at det er en idé i seg selv.. Rydd opp i ditt eget forhold først, hvis du har noen, eller snu deg 180 grader rundt og gå stille en annen vei hvis det er den andre som har kone/mann hjemme.. 

Anonymkode: 3fd18...e68

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på situasjonen. Jeg har fått vite det i etterkant, og satt pris på det. Jeg var usikker på om jeg hadde lest henne rett, og syntes det var fint å få det avklart. Jeg har alltid slitt med disse tingene, men fikk en liten boost av å faktisk klare å lese situasjonen som den var.

Anonymkode: 09351...b58

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på.

Er dette en person jeg er forelsket i? Hvis det er gjensidig vil jeg jo gjøre det jeg kan for å ta det videre. Hvis det absolutt ikke lar seg gjøre er det jo ingen vits i å vite det. 

Er det en person jeg ikke er forelsket i er det i grunn ganske likegyldig, jeg hadde nok foretrukket å ikke vite det, særlig hvis jeg må treffe personen flere ganger. 

Anonymkode: 7d488...def

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ikke nok svar sist?

Anonymkode: a37e3...22f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En blowjob er en blowjob… 🤷‍♂️

Anonymkode: 06c36...f5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

La oss f.eks. si en dame er forelsket i deg, vil du da vite det? Men at en av deres eller begges livssituasjon gjør det slik at det ikke kan bli noe. Hva tenker det? Hva syns du om at noen er forelsket i deg? Hva tenker du om denne personen?

Da hadde jeg forført henne. 

Anonymkode: a2ba6...636

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 8f520...3b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og forlovet og har ingen interesse av å få vite om andre damer som måtte være interessert i meg. Ikke sånn for egen selvtillits del, i hvert fall. 

Det kan selvfølgelig være nyttig å bli gjort oppmerksom på det hvis en kvinne jeg omgås egentlig er interessert og (feilaktig) tror det kan være gjensidig, så jeg kan sørge for at hun forstår at det bare er å glemme. Men det er helt uinteressant for min egen del.

Anonymkode: 8e561...5fc

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Da kan vet man at det kan bli noe om livssituasjonen forandrer seg.

Anonymkode: a57b6...b03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der er å leke med ilden.... 

Ikke si A om du ikke har tenkt å si B.

En ting er å flørte litt, en liten egoboost i hverdagen. Noe annet er å omtrent erklære sin kjærlighet, da kan du sette han på et spor. For det er vel også det du vil?

Anonymkode: 7283b...7b4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har jeg ikke noe behov for å vite.

Eneste er om det er jeg omgåes jevnlig, som feks en kollega. Da kan jeg tilpasse meg deretter. Ta ut mere avstand til vedkommende feks.

Anonymkode: de190...7eb

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min måtte fått det helt direkte for å da ta totalt avstand. 

Han er som meg. Veldig åpen og sosial og lett å prate med. Dessverre er det mange som misforstår at vi er hyggelige med at det er noe mer.

Vi har begge opplevd at motsatt kjønn har kontaktet oss får å teste vannet. Vi forteller hverandre det. Kommer an på person og situasjon om vi responderer at vi ikke er interessert eller bare ignorerer vedkommende.

Anonymkode: 93c2f...8b6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvis man vet at dette ikke kan bli noe pga livssituasjon el. så kan man greit la det ligge. 

Anonymkode: 3db2e...064

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der tror jeg kommer helt an på om man er lykkelig i sitt forhold eller åpen for noe annet. 

Anonymkode: eb04b...db6

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er intensjonen med å fortelle det ts?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svarer selv om jeg ikke er mann. Tror det kommer an på hvilket forhold du har til vedkommende. Det kan bli veldig ubehagelig å forholde seg til at noen du selv er helt nøytral til er forelsket i deg. Enklere om det er noen du selv liker veldig godt. 

Jeg tror man merker dette og at det sånn sett er unødvendig å sette ord på så lenge det ikke kan bli noe av.

Anonymkode: acccc...f7f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...