Gå til innhold

Dere pene kvinner/jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvoden det er  å ha et pent ansikt, og en pen kropp. (Ikke dere,  Dem  som fikser på utseende  på også

kometisjemisummelse, og i såfall hvordan påvirker det deg? Videre, opplever dere at det er  pga hvordan dere ser ut? Får du fottrinnJFor

Anonymkode: 84c75...977

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kometisjemisummelse?

fottrinnJFor?

Anonymkode: 807ed...214

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg lurer på hvoden det er  å ha et pent ansikt, og en pen kropp. (Ikke dere,  Dem  som fikser på utseende  på også

kometisjemisummelse, og i såfall hvordan påvirker det deg? Videre, opplever dere at det er  pga hvordan dere ser ut? Får du fottrinnJFor

Anonymkode: 84c75...977

Kan ikke svare for meg selv, men en av mine nærmeste er i denne kategorien og ja hun får absolutt fortrinn. På alle måter egentlig. 

Anonymkode: ec97a...5dc

Skrevet

Har siden jeg var barn fått høre at jeg er pen. Det har nok påvirket selvtilliten positivt gjennom livet.

Jeg er i tillegg interessert i sport og helse, så det hjelper jo på å naturlig vedlikeholde utseende.

Men etter jeg fikk en datter har jeg vært veldig fokusert på å få henne til å innse sin verdi fra innsiden. Da jeg tenker å ha en god selvfølelse er det viktigste og man skal være fornøyd akkurat slik man er, uansett. 

Det jeg ikke liker med å tilsynelatende være attraktiv er alle creepsa og stalkerne man får etter seg gjennom livet. Spesielt på treningssenter (som skal være min frisone) hvor hovedsakelig utenlandske menn oppfører seg ekkelt. Jeg er gift og ønsker å være i fred.

Ellers er jeg takknemlig og har et positivt mindset, noe jeg tror andre også finner attraktivt helt uavhengig av utseende.

Anonymkode: 3e309...687

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har alltid fått høre at jeg er pen, vakker. Men personligheten min er ikke definert av det. Ja, ser at omverdenen forholder seg til meg stort sett positivt, og det har jo gjort at jeg selv møter andre med positivitet, for det er alltid det som vises til meg. Har ikke opplevd utpreget misunnelse heller fordi jeg er jordnær og vennlig. Er ikke så opptatt av mote og sminke og sånn, liker å være naturlig, men kan pynte meg til festlige anledninger. 

Men den uønskede oppmerksomheten fra menn kunne jeg godt vært foruten. Det er slitsomt, og i utlandet kan det spesielt føles utrygt noen ganger. 

"Fortrinn"? Det eneste konkrete er å bli invitert på fancy eventer, VIP lounge og sånne ting, flere muligheter. Tror ikke jeg har opplevd fortrinn i jobben, liker å tro at kompetansen min er avveiende her. 

Anonymkode: 483a3...397

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...