AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Ønsker ikke å gjøre dette til en politisk diskusjon, jeg har valgt mitt standpunkt. Hvor kan jeg kjøpe dadler som ikke produsert i Israel, eller hvilke produsenter/merker? Anonymkode: 82c2d...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar Disse selger de på mange internasjonale butikker, og de er fra Iran. Veldig gode også. Ellers vil jeg anbefale deg en tur til en arabisk butikk, vil tro de har dadler fra andre plasser. Jeg kjøpte også lignende dadler som de på bildet på Kiwi før jul. Ikke sett de nå etter jul da, men sjekket pakkene nå, og de var også fra Iran. Kan være din Kiwi enda har dem, eller Meny? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar Daisy-love skrev (17 minutter siden): Disse selger de på mange internasjonale butikker, og de er fra Iran. Veldig gode også. Ellers vil jeg anbefale deg en tur til en arabisk butikk, vil tro de har dadler fra andre plasser. Jeg kjøpte også lignende dadler som de på bildet på Kiwi før jul. Ikke sett de nå etter jul da, men sjekket pakkene nå, og de var også fra Iran. Kan være din Kiwi enda har dem, eller Meny? Tusen takk -ts Anonymkode: 82c2d...26a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar De iranske dadlene er uansett de beste! Anonymkode: e1670...739 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå