mammaønske Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar I morgen er det en uke siden mensen skulle kommet. Jeg er ekstremt kvalm, trøtt som en oioi, men allikevel er testene negativ... Noen som har opplevd å få veldig sein positiv test? Begynner å bli litt smågal her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar Er du 100 prosent sikker på eggløsning? Det du føler kan kommer av eggløsning..og at du har hat den senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 20. januar Forfatter #3 Del Skrevet 20. januar mommyaka skrev (1 time siden): Er du 100 prosent sikker på eggløsning? Det du føler kan kommer av eggløsning..og at du har hat den senere Ja, jeg testet med eggløsningtest, så er ganske sikker på når den var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar mammaønske skrev (1 minutt siden): Ja, jeg testet med eggløsningtest, så er ganske sikker på når den var Husk at tester vil bare si at du kan få eggløsning.. ikke at du vil få. Så du har nok hat eggløsning senere ( om du har hat) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 20. januar Forfatter #5 Del Skrevet 20. januar mommyaka skrev (8 minutter siden): Husk at tester vil bare si at du kan få eggløsning.. ikke at du vil få. Så du har nok hat eggløsning senere ( om du har hat) Så når eggløsningstesten viser smilefjes betyr ikke det at man er rett rundt hjørnet for eggløsning? Det trodde jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar Har du regelmessig mens til vanlig? Anonymkode: 212bd...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar mammaønske skrev (8 minutter siden): Så når eggløsningstesten viser smilefjes betyr ikke det at man er rett rundt hjørnet for eggløsning? Det trodde jeg.. Nei. Den viser at du har høy lh hormon. Men den vil ikke vise at egget vil slippe eller at eggløsning vil skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaønske Skrevet 20. januar Forfatter #8 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du regelmessig mens til vanlig? Anonymkode: 212bd...e82 Ja, den har vært ganske på dagen, max 2 dager på overtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar Da er du ikke gravid, men har et innbilt svangerskap. Slik som dyr har🤣 Anonymkode: 16dde...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar Du ønsker så sterkt å bli gravid, at mensen lar vente på seg. Slapp av. Anonymkode: 0f925...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar mammaønske skrev (12 minutter siden): Ja, den har vært ganske på dagen, max 2 dager på overtid Da er du nok ikke gravid. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da er du ikke gravid, men har et innbilt svangerskap. Slik som dyr har🤣 Anonymkode: 16dde...dc6 Innbilt svangerskap har hun ikke, hos mennesker er det en svært alvorlig psyiatrisk tilstand. Men det kan nok være at hun har litt "placebo-symptomer". Anonymkode: 212bd...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar Er ikke dette et kvinne forum. Graviditet testen er sikker 3 uker etter uteblitt menstruasjon. Vil tro du har tatt den for tidlig Anonymkode: 1da16...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er ikke dette et kvinne forum. Graviditet testen er sikker 3 uker etter uteblitt menstruasjon. Vil tro du har tatt den for tidlig Anonymkode: 1da16...b6e Nei..14 dager etter eggløsning skal du få positive tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Da er du ikke gravid, men har et innbilt svangerskap. Slik som dyr har🤣 Anonymkode: 16dde...dc6 For et trist menneske du er. Anonymkode: 03f3a...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar mommyaka skrev (1 time siden): Nei. Den viser at du har høy lh hormon. Men den vil ikke vise at egget vil slippe eller at eggløsning vil skje Kan ikke dere som svarer dette roe dere ned? De aller fleste kvinner får eggløsning når eggløsningstesten viser positiv. Det er sykdomstegn dersom egget ikke slipper. Så med all sannsynlighet hadde du eggløsning rundt det tidspunktet du fikk positiv el-test. Det er dette som er normalen, så forhold deg til det. Anonymkode: 46dd9...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 20. januar #16 Del Skrevet 20. januar (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan ikke dere som svarer dette roe dere ned? De aller fleste kvinner får eggløsning når eggløsningstesten viser positiv. Det er sykdomstegn dersom egget ikke slipper. Så med all sannsynlighet hadde du eggløsning rundt det tidspunktet du fikk positiv el-test. Det er dette som er normalen, så forhold deg til det. Anonymkode: 46dd9...5ad Roe ned? Hvordan...aner du hvor mange kvinner som tror at eggløsning tester viser at egget slipper. Jeg vet ikke hvor mange jeg har svart på det de skriver at de fikk positive eggløsning tester for 3 uker siden og ikke er er gravid eller har mens Ts hadde nok ikke eggløsning eller hadde hun vært gravid eller fått mens Dermed det jeg skriver...hun hadde ikke eggløsning når testen sier det. Og hun har bok hat eggløsning senere Endret 20. januar av mommyaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå