AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Først: NEI jeg er ikke en som «tafser» under en graviditet på denne tappen. Jeg er kjent med den fra eggløsning, før mensen osv osv. Ellers ville jeg nok ikke reagert på det jeg opplevde. Over til spm: Jeg må gå på canesten kur og fikk beskjed om å smøre så langt inn jeg kom og sette inn tabletten. Jeg gjør dette imens jeg sitter på huk og synes det var overraskende mykt. Jeg kommer da helt inn og kjenner denne tappen. Den er Helt myk, og går i ett med alt annet der inne? Men det jeg ble mest redd for var jo at den var mer åpen enn det jeg noen gang har kjent den. Kunne klart å fått inn 2-3 fingre der. Jeg ble veldig stressa og avslutta hele greia, men kjappet meg med å sette inn tabletten. Skal den ikke være hard og lukket? Kjenner jeg er stressa da jeg bare er 33 uker, og var i utgangspunktet redd for å ta «noe» oppi der. Føler ikke jeg kan kontakte lege for dette heller. Anonymkode: 211da...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #2 Del Skrevet 24 minutter siden Hvorfor skal du ikke kunne kontakte lege for dette? Rareste jeg har hørt Anonymkode: 34531...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #3 Del Skrevet 16 minutter siden Er du sikker på at det var tappen du kjente, da? Anonymkode: 85a20...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå