AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar Jeg har søkt på en operativ lederstilling jeg har veldig lyst på, men organisasjonen har i tillegg lyst ut ledige operative stillinger hvor man kan etterutdanne seg til stillingen jeg har mest lyst på etter to år i jobb. Vil det virke negativt om jeg søker på begge? Tenker at jeg kan skrive i søknad nr 2 at målet å bli leder på sikt. Stillingene lyses kun ut en gang per år, og jeg har veldig lyst til å starte i en stillingene. Anonymkode: 64c1c...82b
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar Har du kompetansen til lederstillingen? Hvis du allerede har nødvendig kompetanse til lederstillingen, så ville jeg heller ha gitt beskjed om at du også er interessert i de andre stillingene dersom du ikke når opp i prosessen om lederstillingen. Anonymkode: 86de1...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har du kompetansen til lederstillingen? Hvis du allerede har nødvendig kompetanse til lederstillingen, så ville jeg heller ha gitt beskjed om at du også er interessert i de andre stillingene dersom du ikke når opp i prosessen om lederstillingen. Anonymkode: 86de1...2d0 Takk for info, det skal jeg legge til i søknaden! Anonymkode: 64c1c...82b
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar Hos oss må man ha søkt på den faktiske stillingen for å kunne bli innstilt, det holder ikke å bare gi beskjed om at du er interessert. Dette med bakgrunn i lovverk osv. Man må ansette den best kvalifiserte ut fra dem som har søkt på den aktuelle stillingen. Anonymkode: 4ac87...99a 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hos oss må man ha søkt på den faktiske stillingen for å kunne bli innstilt, det holder ikke å bare gi beskjed om at du er interessert. Dette med bakgrunn i lovverk osv. Man må ansette den best kvalifiserte ut fra dem som har søkt på den aktuelle stillingen. Anonymkode: 4ac87...99a Takk for svar. Ville du sett på det som negativt hvis jeg søker på den andre ledige stillingen også? Ts. Anonymkode: 64c1c...82b
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar. Ville du sett på det som negativt hvis jeg søker på den andre ledige stillingen også? Ts. Anonymkode: 64c1c...82b Nei, ikke i det hele tatt. Det viser bare at du viser interesse. Du kan også si i intervjuet at du helst ønsker den ene stillingen, men at du kan være åpen for å ta den andre om du ikke får den du helst ønsker. Anonymkode: 4ac87...99a 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei, ikke i det hele tatt. Det viser bare at du viser interesse. Du kan også si i intervjuet at du helst ønsker den ene stillingen, men at du kan være åpen for å ta den andre om du ikke får den du helst ønsker. Anonymkode: 4ac87...99a Takk for svar ❤️ Anonymkode: 1382a...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå