AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hvilket kjønn fikk dere som brukte Letrozol for å få eggløsning? Jeg har fått to barn ved hjelp av Letrozol. Fremgangsmåte fra gynekolog: Egglønsingstester: Clearblue dobbel hormonindiktor. Ved maksimal fertilitet: ha samleie samme kveld + neste morgen. Fikk gutt begge gangene. Ønsker et eller to barn til, og syntes det hadde vært kjekt å oppleve å få jente også. Noen som har fått jente og gjort samme fremgangsmåte? Altså samleie samme kveld ved påvist maksimal fertilitet + neste morgen? :) Anonymkode: a9d78...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden En gutt og 1 jente. Sanne type sex etc. Letzerol vil ok gi noe forskjellig på kjønn. Det er sæden og dna som bestemmer dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Hadde kun samleie samme dag som maksimal fertilitet (dagen før eggløsning) den mnd jeg ble gravid, fordi vi begge var influensasyk den måneden 😅 Fikk gutt. Har hørt at hvis man ønsker å få jente bør man ha samleie noen dager før eggløsning fremfor like før, fordi jentesædcellene lever lengre, mens guttesædcellene er raskere. Vet ikke om det er noe forskning som beviser dette altså, så kan godt være bare tull. Ble gravid på trippel dose letrozol. For min del har kjønn hatt nada å si. Vi får se om jeg får flere barn etter en svært traumatiserende opplevelse rundt fødsel, men hvis jeg velger å bli gravid på nytt og får en frisk gutt til så skal jeg være sjeleglad bare vi lever og har det bra, for det er virkelig ingen selvfølge. Anonymkode: c9f71...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hadde kun samleie samme dag som maksimal fertilitet (dagen før eggløsning) den mnd jeg ble gravid, fordi vi begge var influensasyk den måneden 😅 Fikk gutt. Har hørt at hvis man ønsker å få jente bør man ha samleie noen dager før eggløsning fremfor like før, fordi jentesædcellene lever lengre, mens guttesædcellene er raskere. Vet ikke om det er noe forskning som beviser dette altså, så kan godt være bare tull. Ble gravid på trippel dose letrozol. For min del har kjønn hatt nada å si. Vi får se om jeg får flere barn etter en svært traumatiserende opplevelse rundt fødsel, men hvis jeg velger å bli gravid på nytt og får en frisk gutt til så skal jeg være sjeleglad bare vi lever og har det bra, for det er virkelig ingen selvfølge. Anonymkode: c9f71...fff Fy flate nå ble jeg stressa. Har så lyst på gutt men vi ønsker ikke å ødelegge prøvingen med kartlegging. Googlet din påstand og det virker som den stemmer. Høy risiko for jente da😔 Anonymkode: 40745...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå