oslomaraton Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Kjæresten og jeg (vi har vært sammen i 2 mndr) var i selskap hos noen venner av meg. Kjæresten kjente ingen av de andre, men han ble sittende ved siden av en mennene og snakket litt med han. Fikk høre etterpå at Kjæresten hadde kommentert til denne mannen hvor flott kone han hadde. Burde jeg bli såret eller overreagerer jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar oslomaraton skrev (Akkurat nå): overreagerer 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar Så fin kjæreste du har som kan gi komplimenter til andre! Anonymkode: 9e7ca...200 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanfranord Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar 😂 så dere kvinner kommenter aldri en annen mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar Er ikke det bare hyggelig? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar Synes det er dårlig stil. Han er der med deg, og da er det virkelig usmakelig å sitte og kommentere andres koner og hvor flotte de er. Husker en bekjent av meg fortalte at hun hadde vært i en sammenkomst der verten hadde skrytt konen sin opp i skyene. Det er en russisk kvinne som han har møtt via nettet. Så sier plutselig denne verten til samboeren til min bekjente at "Dette burde du prøve, også", mens hun sitter der like ved siden av samboeren sin. Blir litt i samme gaten. Mangel på antenner. Anonymkode: 90f1c...888 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar Jeg tenker det bare fremstår som hyggelig? 😊 Han har gitt et kompliment. Det trenger ikke bety noe mer enn det. Det er mange flotte menn og kvinner. Jeg kunne selv sagt det samme om en mann, uten at det hadde betydd noe mer enn at han fremsto som en flott person 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar hanfranord skrev (2 minutter siden): 😂 så dere kvinner kommenter aldri en annen mann. Nettopp. I min venninnegjeng kan vi ofte trekke frem positive egenskaper ved hverandres partnere, det er da bare positivt. Anonymkode: 10e85...f9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er dårlig stil. Han er der med deg, og da er det virkelig usmakelig å sitte og kommentere andres koner og hvor flotte de er. Husker en bekjent av meg fortalte at hun hadde vært i en sammenkomst der verten hadde skrytt konen sin opp i skyene. Det er en russisk kvinne som han har møtt via nettet. Så sier plutselig denne verten til samboeren til min bekjente at "Dette burde du prøve, også", mens hun sitter der like ved siden av samboeren sin. Blir litt i samme gaten. Mangel på antenner. Anonymkode: 90f1c...888 Selvfølgelig ikke i samme gaten. Det der var jo bare frekt Anonymkode: 10e85...f9f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar Det er vanlige kommentarer som mange kommer med. Det har jeg sagt selv; du har en flott mann, eller det er en flott dame du har. Jeg synes det er hyggelige kommentarer. Anonymkode: e06d3...eec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 20. januar Forfatter #11 Del Skrevet 20. januar I utg helt greit. Men synes det var spesielt at dette ble fortalt videre og at jeg fikk høre det igjen av en 3. person (som også hadde vært på festen men som reiste hjem tidligere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar Helt i orden og helt uproblematisk. Anonymkode: af6a6...8cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar Du overreagerer, for det første. Og mulig du også feiltolker? Hva om det at han har begynt å tenke over varige livspartnere er en fordel for deg akkurat nå? Tenkt om han ikke brydde seg om det for 4 mnd siden, men nå er stup forelsket og ser det med koner på en helt ny måte etter han traff deg, og at det er opphavet til at han ga et kompliment? Du må ikke tolke alle ting som skjer på verst mulige måte. Plager det deg, må du ta det opp med kjæresten din, og kommunisere om saken. Anonymkode: e9403...154 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvfølgelig ikke i samme gaten. Det der var jo bare frekt Anonymkode: 10e85...f9f Og jeg synes det er et tegn på tankeløshet at TS sin kjæreste snakker om hvor flotte de andres koner er. Det handler om å vise respekt for kjæresten sin. Jeg kunne aldri sittet og kommentert andre menn på den måten i en sammenkomst. Selvsagt kan alle tenke at "han der er pen", "hun har en flott mann", men jeg sitter ikke og kommenterer sånt. Anonymkode: 90f1c...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar Tenker at flott er helt innafor å si, i mitt hode kan det innebære at hun har karisma, er selvsikker men vennlig, elegant osv Rett og slett at man bærer seg selv på en god måte Hadde vært noe annet hvis han hadde sagt hun var dritdeilig f eks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #16 Del Skrevet 20. januar oslomaraton skrev (59 minutter siden): Kjæresten og jeg (vi har vært sammen i 2 mndr) var i selskap hos noen venner av meg. Kjæresten kjente ingen av de andre, men han ble sittende ved siden av en mennene og snakket litt med han. Fikk høre etterpå at Kjæresten hadde kommentert til denne mannen hvor flott kone han hadde. Burde jeg bli såret eller overreagerer jeg ? Om du burde bli såret? Du ble altså ikke såret og lurer på om det er en overreaksjon? Men jeg forstår ikke hvorfor det skulle bli en sak. Å være flott innebærer så mye. Anonymkode: 4abec...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #17 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Synes det er dårlig stil. Han er der med deg, og da er det virkelig usmakelig å sitte og kommentere andres koner og hvor flotte de er. Husker en bekjent av meg fortalte at hun hadde vært i en sammenkomst der verten hadde skrytt konen sin opp i skyene. Det er en russisk kvinne som han har møtt via nettet. Så sier plutselig denne verten til samboeren til min bekjente at "Dette burde du prøve, også", mens hun sitter der like ved siden av samboeren sin. Blir litt i samme gaten. Mangel på antenner. Anonymkode: 90f1c...888 Har ikke falt deg inn at det er for å si noe hyggelig til kompisen da? Helt naturlig å si noe sånt som "så flott kjæreste du har fått deg, hun virker bra, jeg er glad på dine vegne ". Forskjell på det og å gi komplimenter direkte til andre damer, det er dårligere stil. Anonymkode: 93554...f0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20. januar #18 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes det er dårlig stil. Han er der med deg, og da er det virkelig usmakelig å sitte og kommentere andres koner og hvor flotte de er. Husker en bekjent av meg fortalte at hun hadde vært i en sammenkomst der verten hadde skrytt konen sin opp i skyene. Det er en russisk kvinne som han har møtt via nettet. Så sier plutselig denne verten til samboeren til min bekjente at "Dette burde du prøve, også", mens hun sitter der like ved siden av samboeren sin. Blir litt i samme gaten. Mangel på antenner. Anonymkode: 90f1c...888 Han satt jo sammen med en gruppe av mennene. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvordan han sier det. Men hvis noen hadde sagt til meg at jeg har en flott kjæreste, ville jeg tatt det som et hyggelig kompliment. Og det var jo det mannen gjorde, etter det jeg forstod. Han sa det til mannen som hadde en flott kone. Det var jo ikke i den settingen du beskriver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. januar #19 Del Skrevet 20. januar Herregud. Få kontroll på usikkerheten og sjalusien din. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #20 Del Skrevet 20. januar Kommer Litt ann på hvordan det blir sagt. Noe som at hun virker hyggelig, er flott, så hyggelig hun ordner til-her har du vært heldig, type i disse gatene er jo helt innafor. Anonymkode: 52a90...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå