AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar Tenker da på synlig kroppshår, ikke bare det innafor trusa Anonymkode: c97b1...c1b
LeneXCII Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar Det er vel så enkelt at de fleste ikke synes det er pent... 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar De fleste synes vel kroppshår på damer er ufint. På menn reagerer nok de færreste. Anonymkode: 9d473...087 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar Folk får gjøre hva de vil, men jeg synes ikke det er pent. Jeg trives ikke med masse kroppshår selv. Ja det er naturlig slik mensen og å gå på do er naturlig mem det er ikke alt som er naturlig som er attraktivt. Men føler ikke det er så veldig tabu egentlig. Føler nesten enkelte skryter av at de ikke fjerner kroppshår og er veldig opptatt av å vise det mest mulig til alle. Anonymkode: b8e7b...9a6
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar Det er jo skikkelig rart da. Folk flest er jo ikke fine… hvorfor stresse med noen hår. Anonymkode: 64ba9...e65
Honey Dew Skrevet 20. januar #6 Skrevet 20. januar Forstår det ikke jeg heller. Jeg har aldri barbert meg, men jeg bruker alltid langermete gensere og går ikke med armene over hodet hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå