Gå til innhold

Til menn under 40. Tenner dere på damer eldre enn dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 44 og tiltrekker meg tydeligvis de i 20 årene og i starten av 30 årene. Har aldri før fått så mye oppmerksom het for yngre menn. Jeg trener jevnt og trutt og hører jeg ser ut som jeg er maks et par å 30, men tror nok det er utstårlingen og personligheten (erfaringen og lite drama) de tenner mest på. Jeg er også ung til sinns med mye humor, men også seriøs når det trengs. Jeg tenner mest på personlighet, men merker jeg liker best de yngre selv om dagen. Det eneste minuset er at jeg skal ikke ha flere barn😅

Anonymkode: e5304...294

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 44 og tiltrekker meg tydeligvis de i 20 årene og i starten av 30 årene. Har aldri før fått så mye oppmerksom het for yngre menn. Jeg trener jevnt og trutt og hører jeg ser ut som jeg er maks et par å 30, men tror nok det er utstårlingen og personligheten (erfaringen og lite drama) de tenner mest på. Jeg er også ung til sinns med mye humor, men også seriøs når det trengs. Jeg tenner mest på personlighet, men merker jeg liker best de yngre selv om dagen. Det eneste minuset er at jeg skal ikke ha flere barn😅

Hva slags type unge menn ?

hvordan bør en ung mann gå frem?

(Sex)

Anonymkode: c640c...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er en mann på ca 30 som liker menn opptil 45-50 års alder. Kan også se på en dame på 40+ og tenke WOW! Selv om jeg er 95% homofil.

Anonymkode: d7306...4a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva slags type unge menn ?

hvordan bør en ung mann gå frem?

(Sex)

Anonymkode: c640c...1f4

Jeg liker at de er frempå og tørr å gå for det de vil ha. Jeg elsker energien på de yngre som jeg har møtt. Det som ikke tar seg høytidlig og som viser at de liker meg. Den rette kjemien må være der seff. Møtte en i helga helt tilfeldig og han kom rett bort til meg. Hadde selvtilitt, humor og glimt i øye og jeg likte prate med han. Utseende messig egentlig ikke min type, men for en sjarmør🥰 Vi klikket bare og det føltes så naturlig å være med han.  Jeg liker å flørte å bli litt kjent med fyren før sex da men😊 De som kun er ute etter sex fra starten av samtalen er turnof for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker at de er frempå og tørr å gå for det de vil ha. Jeg elsker energien på de yngre som jeg har møtt. Det som ikke tar seg høytidlig og som viser at de liker meg. Den rette kjemien må være der seff. Møtte en i helga helt tilfeldig og han kom rett bort til meg. Hadde selvtilitt, humor og glimt i øye og jeg likte prate med han. Utseende messig egentlig ikke min type, men for en sjarmør🥰 Vi klikket bare og det føltes så naturlig å være med han.  Jeg liker å flørte å bli litt kjent med fyren før sex da men😊 De som kun er ute etter sex fra starten av samtalen er turnof for meg.

Han er 27 år foresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 13.52):

Alderen er ikke noe problem i seg selv, men den er heller ikke tiltrekkende i seg selv. Kommer helt an på dama. Det er litt forskjell på Milla Jovovich og grå mus med konehår, liksom.

Anonymkode: bf1a7...d6a

Hva er konehår? 

Anonymkode: 49e14...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...