Gå til innhold

Til menn under 40. Tenner dere på damer eldre enn dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skrive gjerne ja eller nei og hvor gammel du er. 

Anonymkode: 994ee...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Absolutt har ei strøken dame i begynnelsen av 50 åra på arbeid. Har ikke sakt nei om hun plutselig bøyde seg over stolen 😅 40 her.  Drømte ofte om de eldre kanskje dem var mer erfarne når man var i 20 -30 åra selv 🤔

Anonymkode: 7f010...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 40. Kvinner over 40 er helt urelevant for meg. 

Anonymkode: 7bfeb...aa7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, til de grader .  Hatt fleree stykker, og det er bare helt fantastisk.

M 35

Anonymkode: 4057c...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Jeg vet ikke jeg men her tenner veldig på damer som nærmer seg 50 og ikke kan få barn lenger. At jeg kan fylle musa deres 24/7 uten å være redd for graviditet er herlig. 

Anonymkode: c2c26...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid gått for eldre kvinner siden jeg foretrekker modne og mer avbalanserte damer, så finner ofte det mer hos de med litt alder enn andre veien. Nå når jeg nærmer meg 40 selv så ser jeg det blir vanskeligere og vanskeligere å finne bra partnere i egen alder og oppover siden det minker på av de som er tilgjengelige. Så er vel for første gang jeg begynner å se og vurdere kvinner som er yngre. Er såpass voksne nå at alder har ikke så mye å si lenger siden de fleste er modne og funnet mer ut av seg selv, så nå bryr alder meg enda mindre, men skygger unna det store spennet nedover da jeg for min del ikke tror jeg matcher veldig godt med de som er mer enn 10 år yngre. Ikke minst livsstil så er jo ikke mitt voksen liv fart og spenning i samme grad da det er mest oppussing av hus og praktiske interesser fremfor reise, fest og fyll. Så rimelig kjedelig sånn sett, så tror jeg taper en del muligheter der, men det er helt greit.

Så for meg så er det ikke så nøye om de er 30 eller 50. Kunne tenkt meg egne barn men er jo ikke garantert at det blir noe av, så er derfor åpen til å se menneskene først og la ting spille seg ut slik de blir naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann 40. Kvinner over 40 er helt urelevant for meg. 

Anonymkode: 7bfeb...aa7

Synes det er ganske turn-off med menn som tror urelevant er et ord. 

Neida, ikke så ille, men det heter irrelevant, ikke urelevant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvist skrev (9 minutter siden):

Helt uaktuelt for meg også. Mann 42

Anonymkode: 4a5d9...719

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderen er ikke noe problem i seg selv, men den er heller ikke tiltrekkende i seg selv. Kommer helt an på dama. Det er litt forskjell på Milla Jovovich og grå mus med konehår, liksom.

Anonymkode: bf1a7...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvist skrev (14 minutter siden):

Synes det er lite tiltrekkende med damer som skriver engelske ord.

Vitner om lite ordforråd og manglende norskkunnskap. 

Anonymkode: 15746...db6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, bare så det er sagt, men inntrykket jeg har er at majoriteten av menn foretrekker yngre damer, men at den majoriteten ikke er så stor som man kanskje tror. Jeg er i midten av 40-årene nå og har alltid trodd at man som kvinne ville være langt mindre interessant etter fylte 40. Jeg får likevel mye oppmerksomhet fra menn i et overraskende stort aldersspenn, og nåværende kjæreste er (tilfeldigvis) yngre enn meg. 

Om det er at mange menn "har en greie" for eldre damer, eller om det rett og slett er at man ikke tenker alder først men tenker "den dama liker jeg" også kommer alder i andre rekke aner jeg ikke. Alt jeg vet er at jeg trodde jeg kom til å være ganske så uinteressant etterhvert som jeg ble eldre (og levde egentlig godt med den antagelsen), men så langt merker jeg minimalt med forskjell.

Anonymkode: f77db...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...