Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du skjønte ikke hva jeg ville. Med så mange isis-sympatisører i et land forteller det noe om hva slags folk som bor der. 

Anonymkode: 1a746...5f6

Marokko er et fantastisk og vennlig land å besøke, der du blir tatt godt i mot. 

Synd at du lar frykt, og overskriftende på dagbladet, styre livet ditt. 

Anonymkode: 5b45f...e69

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strandhytte er en utmerket ide, TS, men du vil ha AC. Thailand i mars-april er varmt. 

Anonymkode: 5dd46...4ab

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at ts er skeptisk. Trafikken i Thailand er helt grusom, jeg trodde jeg skulle dø hver gang jeg gikk ut døra. 0 fortau for gående, ble konstant sneiet borti av mopeder/biler i full fart. Ingen gatebelysning. Måtte gå sidelengs og med lungelykt for å ha en viss oversikt. Aldri mer. Jeg var i Krabi, men vet ikke om det er like ille overalt. På Granca har de i det minste fortau og belysning! Finnes evt andre øyer å reise til og, utrolig så slemme svar folk kommer med til ts. 

Thailand er fint altså, god mat og hyggelige folk. Så ikke skummelt sånn sett. Men på ferie skal man slappe av og ikke være konstant anspent og redd for å dø. 

Anonymkode: 09543...1d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Terror kan skje i Norge også.

Anonymkode: 478d2...af0

Ja, det er vel flere nordmenn drept av terror i Buskerud enn i utlandet.

Anonymkode: 98ee1...64b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner godt at ts er skeptisk. Trafikken i Thailand er helt grusom, jeg trodde jeg skulle dø hver gang jeg gikk ut døra. 0 fortau for gående, ble konstant sneiet borti av mopeder/biler i full fart. Ingen gatebelysning. Måtte gå sidelengs og med lungelykt for å ha en viss oversikt. Aldri mer. Jeg var i Krabi, men vet ikke om det er like ille overalt. På Granca har de i det minste fortau og belysning! Finnes evt andre øyer å reise til og, utrolig så slemme svar folk kommer med til ts. 

Thailand er fint altså, god mat og hyggelige folk. Så ikke skummelt sånn sett. Men på ferie skal man slappe av og ikke være konstant anspent og redd for å dø. 

Anonymkode: 09543...1d7

Nå overdriver du noe veldig, og din opplevelse er på ingen måte representativ med resten av Thailand. 

Anonymkode: 5a466...1dc

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...