Gå til innhold

Hjemmelaget tiara

Gjest KristinK

Anbefalte innlegg

Gjest KristinK

I går var jeg hos frisøren og fikk samtidig tilbakemelding på tiaraen jeg har laget selv. Jeg kan fint bruke den, men med noen moderasjoner! Det blir kjempekoselig å kunne bruke en selvsaget tiara i bryllupet! Samtidig bestemte "vi" (frisøren og jeg) oss for at jeg skal spare litt hår fremover. For et slit det skal bli, men så blir jeg sikkert fin på dagen vår også!

Er det noen andre som har laget tiaraen sin selv? Og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dråpeformede gullperler? Helst litt store. Skulle gjerne hatt noen hjerte-perler også. Enten hvite eller i gull. Noen tips?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fremt at disse ikke skal være i ekte gull, kan du jo prøve Pandura eller andre hobbybutikker. Forresten så har Stoff og Stil i Drammen fått inn mye fint i slike ting (ihvertfall i katalogen). Det går jo an å sjekke. Håper det hjelper deg litt..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Takk for tips om Stoff og Stil. Har selv sjekket en rekke hobbybutikker + fått noen prøver på perler fra Perlekisten, uten særlig hell. Har noen små gullperler, men skulle gjerne ha noen større også. Jeg får fortsette å lete...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KristinK:

Har dessverre ikke noe tips til deg om tiaraen din, men ville bare gjøre deg oppmerksom på at bildet i signaturen din ikke virker.. sikkert fordi du har linket til din egen hjemmeside, og det er jo ikke lov her på KG... icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Sånn da? Merkelig at det ikke virket. Testet masse på det dag morges og det virket kjempebra. Forøvrig har man vel lov til å legge ut bilde på den måten så lenge det er fra ens egen hjemmeside? Eller har jeg misforstått?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...