AnonymBruker Skrevet 22. januar #21 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så trist å høre 💔 Jeg fikk cytotec dagen før utskrapning så det skulle vært åpent. Fosteret hadde allerede være dødt i en uke så var nok klar for å komme ut da det meste kom da. De vekte meg fra narkose da de mente det meste var ute, ikke så fornøyd med det. Da det tok såpass lang tid. Fikk ny utskrapning etter det igjen da de mente det var rester likevel som Ikke kom ut så på utskrapning dagen igjen avlyste de, for alt var visst tømt seg. Så det er jo bra, men guri så mye styr og kontra beskjeder fra legene. Hun som så på meg noen dager før utskrapning så jo rester men var visst ikke noe likevel😅 Har du fått ut mye? klumper blod? Anonymkode: b883b...3f2 Det var kronglete for deg! Synd å høre om din lille også💔 Ja, jeg så alt komme ut på sykehuset. Hadde en stor klump 4 dager etter også. Men ikke noen klumper ellers. Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #22 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var kronglete for deg! Synd å høre om din lille også💔 Ja, jeg så alt komme ut på sykehuset. Hadde en stor klump 4 dager etter også. Men ikke noen klumper ellers. Anonymkode: 830df...f60 Bedre tider venter! Skjer som regel kun en gang så neste gang går det bra for oss begge🙏 Anonymkode: b883b...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #23 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Bedre tider venter! Skjer som regel kun en gang så neste gang går det bra for oss begge🙏 Anonymkode: b883b...3f2 🙏❤️ Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #24 Del Skrevet 24. januar Jeg måtte ha medisinsk abort 17 uker på vei (pga missed abortion). Det tok nøyaktig 4 uker å få menstrusjon igjen. Anonymkode: 23060...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #25 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 20.24): 🙏❤️ Anonymkode: 830df...f60 Hvordan går det? Anonymkode: b883b...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #26 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 21.31): Hvordan går det? Anonymkode: b883b...3f2 Det går ikke så bra. Var hos en gynekolog privat fordi jeg fortsatt hadde positive tester. Han mente alt var fint. Så var jeg i dag hos Medicus for å starte med Letrozol, men de oppdager levende rester (morkake som fortsatt får blod). Så nå må jeg vente på time på sykehuset, muligens utskrapning og så mensen igjen. Hvordan går det med deg? Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #27 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det går ikke så bra. Var hos en gynekolog privat fordi jeg fortsatt hadde positive tester. Han mente alt var fint. Så var jeg i dag hos Medicus for å starte med Letrozol, men de oppdager levende rester (morkake som fortsatt får blod). Så nå må jeg vente på time på sykehuset, muligens utskrapning og så mensen igjen. Hvordan går det med deg? Anonymkode: 830df...f60 Oi. Hørtes veldig likt ut. Hatt pos tester i 11 uker ca, endelig neg nå men vært mye spotting og uforklarlige blødninger. Fått beskjed om både rester og ikke rester. Jeg også har noe som er blodgjennomstrømning i, som de ikke vet hva er…. Fått beskjed av gyn at jeg har hatt eggløsning og noe jeg mistenker mensen men likevel noe der som er ala samme som deg. Anonymkode: b883b...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #28 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Oi. Hørtes veldig likt ut. Hatt pos tester i 11 uker ca, endelig neg nå men vært mye spotting og uforklarlige blødninger. Fått beskjed om både rester og ikke rester. Jeg også har noe som er blodgjennomstrømning i, som de ikke vet hva er…. Fått beskjed av gyn at jeg har hatt eggløsning og noe jeg mistenker mensen men likevel noe der som er ala samme som deg. Anonymkode: b883b...3f2 Det var veldig likt! Har du fått beskjed om å vente til alt kommer ut selv? Vil du snakke privat? Anonymkode: 830df...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S_ofie Skrevet 18. februar #29 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var veldig likt! Har du fått beskjed om å vente til alt kommer ut selv? Vil du snakke privat? Anonymkode: 830df...f60 Kan prate privat ja:) send med melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå